حضور کاریشما کاپور در سلام بمبئی 2

جزییات خبر حضور کاریشما کاپور در سلام بمبئی 2 را در ادامه می خوانید

حضور کاریشما کاپور در سلام بمبئی 2

سازندگان فیلم سینمایی «دختر شیطان» (سلام بمبئی ۲) این روزها مشغول رایزنی با چند چهره سرشناس هندی برای حضور در این فیلم هستند.

قربان محمدپور در حال حاضر در کشور هند به سر می برد و به تازگی نیز مذاکره اولیه خود برای انتخاب نقش اصلی فیلم «دختر شیطان» (سلام بمبئی ۲) را با کاریشما کاپور آغاز کرده است.

این ستاره بزرگ سینمای هند این روزها مشغول خواندن فیلمنامه «دختر شیطان» (سلام بمبئی ۲) است و ادامه مذاکره با این بازیگر به بعد از تعطیلات نوروز و پس از دریافت پروانه ساخت از وزارت ارشاد موکول شده است.

پیش از این مذاکره اولیه ای نیز با مدیر برنامه های آمیتاب باچان صورت گرفته و این روزها تیم «سلام بمبئی» منتظر صدور پروانه ساخت است.  درخواست پروانه ساخت فیلم دختر شیطان (سلام بمبئی ۲) دو هفته پیش به سازمان سینمایی ارسال شده است و طبق برنامه ریزی قرار است «دختر شیطان» تابستان مقابل دوربین رفت.

در سری اول این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، شایلی محمودی، بهروز چاهل، دیا میرزا و… به ایفای نقش پرداخته اند.

«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی دختری هندی و پسری ایرانی را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند… .

این فیلم از ۱۱ آذر در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآمده و اکران آن تا اواخر سال جاری ادامه دارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه