با جنگل جیغ انگلستان آشنا شوید

انگلیس یکی از کشورهایی است که جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی بسیار زیاد و زیبایی دارد. گهر در این بخش به معرفی جنگل جیغ انگلیس می پردازد.

با جنگل جیغ انگلستان آشنا شوید

با جنگل جیغ انگلستان آشنا شوید

جنگل درینگ یا جنگل جیغ نامی است که، بعد از شنیدن صداهایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن نهاده شد. اهالی روستای کنت در پلوکلی، ادعا می‌کنند جیغ‌ها، متعلق به راهزنی است که توسط روستاییان اعدام شد. جنگل جیغ در انگلستان واقع شده است.

نام دهکده «پلاکلی» در انگلیس به عنوان مکانی که بیشترین تعداد دیده شدن روح در آن گزارش شده در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شده است. به غیر از خود دهکده، جنگلی که در آن نزدیکی قرار دارد هم به خاطر صدا‌های عجیب و غریبی که از آن به گوش می‌رسد مشهور است و «جنگل جیغ» نامیده می‌شود. مردم محلی ادعا می‌کنند که این صدا‌ها متعلق به افرادی است که در این جنگل گم شده و راه خروج را پیدا نکرده‌اند و در همان جا جان خود را از دست داده‌اند. به غیر از این صدا‌های وحشتناک ادعا می‌شود که روح یک سرباز و یک سرهنگ ارتش که در این جنگل خود‌کشی کرده‌اند، همیشه در این جنگل در حال پرسه زدن هستند، البته تعداد کسانی که به این جنگل رفته‌اند انگشت شمار است زیرا گفته می‌شود این جنگل انسان را زندانی کرده و هیچ راه خروجی از آن وجود ندارد.

استیو بردلی، پژوهشگر اتفاقات ماموراءالطبیه در این باره ادعا عجیب و باور‌نکردنی‌ای را مطرح می‌کند. او می‌گوید: 23 نوامبر 2012 زمانی که برای تحقیق به این جنگل رفته بودم، روح کشاورزی را دیدم که به من بسیار نزدیک شد. در آن زمان انرژی خیلی زیادی را احساس کردم. در همین لحظه روح دیگری به آن نزدیک شده و با هم از من دور شدند، روح دوم نامی شبیه به مایکل را صدا می‌زد. او مو‌هایی تیره و قدی بسیار کوتاه داشت.»

استیو نیز ادعا می‌کند با اینکه مسیر رفتن به جنگل را نشانه‌گذاری کرده بود اما بیرون آمدن از آن بسیار دشوار بوده و چندین بار مسیر خود را گم کرده است.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه