جزییات خبر آیشواریا رای در سلام بمبئی 2

تاريخ : 15 آبان

جزییات خبر آیشواریا رای در سلام بمبئی ۲ را در ادامه می توانید بخوانید

جزییات خبر آیشواریا رای در سلام بمبئی 2, پورتال خبری فرهنگی گهر

فیلم «سلام بمبئی» در حال حاضر آماده نمایش است و برخی کارشناسان آن را یکی از آخرین امیدهای فروش امسال می دانند. ظاهرا قربان محمدپور کارگردان فیلم نیز امید بسیاری به موفقیت آن دارد و به تازگی خبر ساخت قسمت دوم با حضور آیشواریا رای را داده است، از سوی دیگر این روزها خبری درباره حضور مل گیبسن در یکی از فیلم های محصول اوج نیز به گوش رسیده، اما تجربیات قبلی نشان می دهد گذشت زمان چنین ادعاهایی را رد می کند.

قربان محمدپور به زودی «سلام بمبئی ۲» را جلوی دوربین می برد. این فیلم دومین محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود هندوستان به تهیه کنندگی کمپانی «پوچا فیلم» است.

قربان محمدپور کارگردان فیلم هایی چون «زبان مادری» و «آن چه مردان درباره زنان نمی دانند»، این روزها «سلام بمبئی» را آماده نمایش دارد که به واسطه حضور محمدرضا گلزار، دیا میرزا بازیگر هندی، اولین حضور سینمایی بنیامین بهادری خواننده پاپ و فیلمبرداری در هند فروش خوبی در گیشه برای آن پیش بینی می شود.

این کارگردان به تازگی در گفت وگویی از پیش تولید «سلام بمبئی ۲» در فصل زمستان صحبت کرده و خبر جالبی درباره ترکیب بازیگران آن داده است:«تصمیم گرفته ام «سلام بمبئی ۲» را با حضور آیشواریا رای و چند سوپراستار ایرانی جلوی دوربین ببرم. طبق برنامه ریزی ماه آینده درخواست پروانه ساخت خواهم داد و پیش تولید را در فصل زمستان آغاز خواهم کرد و در سال جدید پروژه را کلید خواهم زد.»

به گفته او فیلمنامه برای آیشواریا رای، فرستاده شده و دو سوپراستار سینمای ایران نیز برای بازی در این فیلم در نظر گرفته شده اند که هنوز حضورشان قطعی نیست:«سلام بمبئی۲» هیچ ارتباطی به «سلام بمبئی» ندارد و بازیگران هم متفاوت هستند. فیلم در هندوستان می گذرد و داستانی کاملا مجزا دارد.»

البته این اولین بار نیست که از حضور این بازیگر هندی برای همکاری با عوامل «سلام بمبئی» صحبت می شود، پیش از این برای ساخت قسمت اول این فیلم نیز از مذاکراتی با مشاور این بازیگر خبر داده شد اما با توجه به این که دستمزد او سه میلیارد تومان اعلام شده بود تهیه کننده اولیه این فیلم یعنی حسن دادخواه در نهایت با توجه به هزینه های کلی فیلم این اتفاق را منتفی دانست و «سلام بمبئی» با حضور یک بازیگر هندی دیگر یعنی دیا میرزا ساخته شد.

به نظر می رسد کار با بازیگران شناخته شده سینمای جهان، در سال های اخیر مورد توجه فیلمسازان ایرانی قرار گرفته اما تجربه نشان داده است در بیشتر مواقع این موضوع تنها برای مورد توجه قرار گرفتن و سرزبان انداختن فیلم ها عنوان می شود.

از سوی دیگر روز گذشته نیز خبری درباره حضور مل گیبسن به عنوان یک افسر آمریکایی در فیلم «آخرین پرواز کرکس» منتشر شد، فیلمی درباره عبدالمالک ریگی که یکی از محصولات سازمان اوج خواهد بود، خبری که این سازمان آن را به سرعت تکذیب کرد.

می توان گفت نمونه چنین خبرهایی در سینمای ایران در چندسال اخیر کم پیش نیامده است، از جمله مهم ترین آن ها می توان به حضور ناتالی پورتمن و جرج کلونی در پروژه علی عطشانی و حتی پیش از آن حضور آنجلینا جولی در فیلمی به تهیه کنندگی علی سرتیپی که در سال ۹۰ مطرح شده بود اشاره کرد که هیچ وقت به سرانجام نرسیدند و بسیاری معتقدند تنها برای ایجاد جنجال و جلب توجه بیان شده اند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي