ثبت نام نهال رایگان در شهرداری اصفهان

تاريخ : 9 اسفند

اصفهان یکی از شهرهای تاریخی ، زیبا و سرسبز کشور می باشد. در شهر اصفهان که پای می گذارید درختانی با قدمت چندین ساله می بینید که زیبایی خاصی را به این شهر تاریخی بخشیده اند.

اصفهانی های عزیزی که قصد دریافت نهال رایگان دارند که به زیبایی شهر خود بیشتر کمک کنند شهرداری اصفهان نهال درخت رایگان عرضه می کند که با ثبت نام در سامانه شهرداری می توانید نهال رایگان و شناسنامه دار دریافت کنید.

توزیع و ثبت نام نهال رایگان به مردم همه ساله به مناسبت هفته درختکاری انجام می شود.


زمان توزیع نهال رایگان در سال ۱۴۰۰

سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري اصفهان هرساله به مناسبت هفته درختکاري در اسفندماه اقدام به توزيع نهال رايگان مي نمايد. شهروندان محترم مي توانند در زمان مقرر که از طريق اطلاعيه در سايت سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري اصفهان اعلام مي گردد، جهت دريافت نهال رايگان از همين طريق اقدام نمايند

پس از اعلام می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید

 آدرس: اصفهان، خيابان ۲۲ بهمن، مجموعه اداري، سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري اصفهان


ثبت نام نهال رایگان در شهرداری اصفهان, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی با اشاره به اینکه دارندگان منازل مسکونی ویلایی می توانند تا ۲ نهال هم ثبت نام داشته باشند، گفت: البته این فرصت برای آپارتمان نشین ها فراهم شده که تا ۵ نهال هم ثبت نام داشته باشند.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان هنگام ثبت نام و اعلام مشخصات اولیه خود، قبل از انتخاب نهال می توانند با دانلود «کتابچه آموزشی تمام گونه های گیاهی» که بر روی سایت این سازمان به نشانی isfahan.ir/parkha بارگذاری شده، نسبت به انواع گونه های گیاهی آگاهی لازم را کسب کرده و سپس نهال مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: شهروندانی که در سایت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان برای دریافت نهال رایگان ثبت نام کرده باشند، می توانند از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه ۹۵ نهال های انتخابی خود را با مراجعه به فرهنگسرای منطقه محل سکونت خود که هنگام ثبت نام آن انتخاب کرده بودند، دریافت کنند.
سلیمانی پور تاکید کرد: مهلت ثبت نام برای دریافت نهال رایگان تا ۱۳ اسفندماه سال جاری است و زمان آن به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي