تعبیر خواب قایق ، تعبیر قایق سواری در خواب

تعبیر خواب قایق و یا تعبیر قایق سواری در خواب

معبرین کهن و اسلامی تعابیر خاصی را برای دیدن قایق در خواب بیان نکرده‌اند و بیشتر راجع به کشتی سخنانی را عنوان کرده‌اند به طور مثال حضرت امام جعفر صادق (ع) دیدن کشتی در خواب را بر هفت وجه دانسته‌اند:
  1. فرزند
  2. پدر
  3. زن
  4. مرکب (وسیله نقلیه)
  5. ایمنی
  6. زندگانی و معاش و معیشت
  7. ثروتمندی
و یا ابراهیم کرمانی می‌گوید اگر در خواب ببینی کشتی متوقف شده و امواج از همه طرف به کشتی برخورد می‌کند، تعبیرش این است که گرفتار غم و ناراحتی می‌شوی. با این تفاسیر بایستی از تعابیری که معبرین غربی در مورد قایق آورده‌اند استفاده کرد.
در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ در مورد قایق و کشتی آمده است:
قایق: سیر و سیاحت شما در طول زندگی و مهارت‌هایی که در رویارویی با موقعیت‌های سخت و دشوار به آن‌ها نیاز خواهید داشت، در بسیاری از رویاها کشتی یا قایق موقعیت یا محیطی را به تصویر می‌کشند که رویابین در عالم بیداری در آن حضور دارد. هنگامی که پا به کشتی یا قایق گذاشتید و به دریا رفتید دیگر ترک آن دشوار خواهد بود و به همین دلیل وضعیت فرد نیز اجبار و تعهدهای خاصی را به او تحمیل می‌کند که رهایی از آن‌ها دشوار است. برای مثال آنچه در یک رابطه عاطفی یا شرایط شغلی به وجود می‌آید.

تعبیر خواب قایق

معبرین غربی گویند: دیدن و یا سوار شدن قایق در خواب نشانه توانایی شما در مقابله و بیان احساساتتان است. البته برای تعابیر دقیق تر بایستی به آرام و یا طوفانی بودن آب و جایی که قایق درون آن است دقت کرد.
آنلی بیتون می‌گوید:  دیدن قایقی سفید بر آب‌های آبی در خواب نشانه ابتلا به نومیدی و اندوه است.

تعبیر خواب قایق سواری

معبرین غربی گویند: اگر در خواب مشاهده کردید که در آبی مواج مشغول قایق سواری هستید و این امواج باعث حرکت شدید قایق می‌گردد این خواب نشانه‌ای از این است که بایستی با راهنمایی احساساتتان تصمیم بگیرید.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر خواب ببینید روی رودخانه ای آرام سوار بر قایقی پارو می‌زنید، دلالت بر آن دارد که با توانایی خود در انجام امور کاری به موفقیت می‌رسید.
  • اگر خواب ببینید همراه دوستی سوار بر قایقی مشغول پارو زدن هستید، علامت آن است که در سنین پایین ازدواج خواهید کرد.
  • اگر خواب ببینید روی آب‌های طوفانی و ناآرام مشغول راندن قایق هستید، نشانه آن است که بعد از ازدواج ناچار می‌شوید بر زن تندخوی خود مسلط شوید.
  • اگر خواب ببینید بر آبی کم عمق و متلاطم سوار بر قایقی پارو می‌زنید، نشانه آن است که از معاشقه‌های شتابزده و لذتجوی جسمانی، سودی خواهید برد.
  • دیدن قایق رانی بر آبی کم عمق و شفاف در خواب، نشانه آن است که مدتی کوتاه خشنود و شادمان خواهید بود.
  • اگر دختری ببیند که با قایق از روی آبی گل آلود و تیره می‌گذرد، نشانه آن است که از مشکلات بسیار حیرت خواهد کرد و سختی خواهد کشید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي