تعبیر خواب سوختن دست ، تعبیر سوختن دست در خواب

اگر خواب سوختن دست دیده اید می توانید در ادامه تعبیر سوختن دست در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب سوختن دست یا تعبیر سوختن دست در خواب

تعبیر خواب سوختن دست ، تعبیر سوختن دست در خواب
معبرین اسلامی تعابیری را که برای دستان بیان کرده‌اند به صورت کلی بوده و تفسیری را به طور خاص برای سوختن دست یا دستان بیان نکرده‌اند حال با توجه به این موضوع می‌توان از تعبیر معبران غربی و با استفاده از تفسیر امروزی خواب مواردی را برای دیدن سوختن دست در رویا بیان کرد.

تعبیر خواب سوختن دست

به تعبیر معبرین غربی دیدن سوختن دستان نشانه این است که دستان شما در جایی قرار گرفته است که به آن مکان تعلق ندارد اما این تعبیر چه معنایی دارد؟
این تعبیر را این گونه می‌توان بیان کرد که شما در کار و فعالیتی شریک هستید، به دلیل تمایلی که به این فعالیت دارید به طور مسرانه بر انجام آن تاکید می‌کنید در حالی که نتیجه آن رنج، عذاب و ناراحتی شماست و سودی برایتان نخواهد داشت بنابراین این گونه فعالیت‌ها و اسرار ورزیدن شما به این کار خود را به صورت سوختن دست در خواب نشان می‌دهد.
معبرین غربی می‌گویند: دیدن خواب سوختن دست بیانگر این است که  شما اقدام به فعالیت‌هایی می‌کنیدکه :
  • خطر ناک است.
  • می‌دانید اشتباه است.
  • فعالیتی که باعث درد و رنج شما می‌شود.
  • اهداف مخرب کسی که می‌توانید حذف کنید.
مهم نیست این کار چقدر برای شما هیجان انگیز باشد این به نوعی بازی با آتش است پس بیشتر احتیاط کند در روابط‌تان و کارهای ‌تان، تا آسیب نبینید.
نتیجه گیری:
ادامه دادن به فعالیت پیش رو بسیار خطرناک است پس در همین جا از انجام آن خودداری کرده و کار را متوقف کنید درآینده‌ای نزدیک عواقب و نتایج خطرناک این کار خود را نشان خواهند داد.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه