تعبیر خواب ساحل دریا ، تعبیر دیدن ساحل دریا در خواب

اگر در خواب ساحل دریا را دیده اید می توانید در ادامه تعبیر دیدن ساحل دریا در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب ساحل دریا یا تعبیر دیدن ساحل دریا در خواب

تعبیر خواب ساحل دریا ، تعبیر دیدن ساحل دریا در خواب

دیدن ساحل به گفته تونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر رویا به شرح زیر است:
ساحل نمادی است از گرد هم آمدن خانوادگی، آرامش و صمیمیت، لذت، حالتی از ذهن که شخص را پذیرای شهود و عواطف می‌کند. مرز یا آستانه میان تلاش های بالقوه فرد در فرآیند جهانی مرگ و زندگی، مرز یا آستانه‌ای از قبیل آنچه ترس یا عدم اعتماد به نفس می‌‌‌‌آفریند. برای کنار آمدن با چنین مرزهایی و دل به دریا زدن، ما باید شجاعت و مهارت‌های جدیدی از خود به معرض نمایش بگذاریم. برای بیشتر پیش رفتن باید بتوانیم شنا کنیم یا دقایقی به دست آوریم. بنابراین، نیاز به تغییرات و ویژگی‌های خاص جدیدی خواهیم داشت، آنچه در ساحل انجام می‌دهیم تصویری از چگونگی کنار آمدن ما با تغییرات به وجود آمده یا بچه دار شدن، به دست می‌دهد، ساحل جایی است که ما با جنبه‌های گوناگون ناخودآگاه خود که سر از دریا برآورده‌اند، مواجه می‌شویم. لذا این تصویر در رویا چگونگی استخراج منابع پتانسیل و استفاده ما از نیروهای آن و بالعکس چگونگی پرهیز کردن ما از نیروی بالقوه خود را نشان می‌دهد.

تعبیر خواب ساحل دریا

معبرین غربی گویند:

  • دیدن ساحل در خواب سمبل ملاقات دو حالت منطقی (ماسه) و حالت عاطفی و احساسی (دریا) است. همچنین این گونه نیز می‌توان بیان کرد که ساحل منشأ ارتباط روح و جسم است.
  • اگر در ساحل دریا در آرامش به سر می‌برید این خواب ممکن است نشانه جبران پرکاری و استرس زیادتان در زندگی بیداری باشد و شاید نشانه ای از نیاز شما به استراحت و آرامش درباره مشکلات زندگی باشد.
  • اگر شما در ساحل ایستاده و به دریا نگاه می‌کنید خود را برای پیدا کردن روحتان و غرق شدن در آن و همچنین پی بردن به ضمیر ناخودآگاه آماده می‌کنید.
آنلی بیتون: شنیدن زمزمه دریا با ساحل در خواب، نشانه ‌آن است که زندگی ای ملال آور و بی ثمر را سپری خواهید ساخت، زندگی ای تهی از عشق و محبت.

تعبیر خواب کشتی در ساحل

منوچهر مطیعی تهرانی:

  • چنانچه در خواب ببینید در ساحل ایستاده‌اید و می‌بینید یک کشتی در دریا حرکت می‌کند چه آن کشتی به جانب شما بیاید و چه نیاید خبری به شما می‌رسد.
  • اگر بیننده خواب ببیند از ساحل سوار کشتی می‌شود و به دریا می‌رود کاری را شروع می‌کند و مشغله ای برای او پیش می‌آید که نشیب و فراز و تلخ و شیرین فراوان دارد.

تعبیر خواب ساحل گلی

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید ساحلی گلی را حفر می‌کنید، دلالت بر آن دارد که تسلیم خواسته‌های دشمنان خود خواهید شد.

تعبیر خواب خانه ساحلی

معبرین غربی گویند:

  • وجود خانه‌ای در ساحل معمولاً نشانه خود فرد بیننده خواب و جسم اوست.
  • اگر خود را در خانه‌ای ساحلی دیدید شما سعی در سرکوب عواطف و احساسات خود دارید.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه