تعبیر خواب دادگاه ، تعبیر دادگاه در خواب

اگر خواب دادگاه دیده اید می توانید در ادامه تعبیر دادگاه در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب دادگاه یا تعبیر دادگاه در خواب

تعبیر خواب دادگاه ، تعبیر دادگاه در خواب

دیدن دادگاه و از این دست مکان‌ها در خواب بایستی این گونه در نظر گرفته شود که دادگاه محور خواب بوده و بقیه مسائل در کنار آن باشند تا بتوان از تعابیری که برای آن (دادگاه) آورده شده در تعبیر خواب استفاده کرد.

تعبیر خواب دادگاه

برايت مى‌گويد: اگر در خواب يك دادگاه ببينيد بيانگر آن است كه نبايد اجازه دهيد تا حق شما پايمال شود.

تعبیر خواب محکوم شدن در دادگاه

لیلا برایت: اگر در خواب مشاهده كنيد كه در دادگاهى شما را محكوم مى‌كنند، به اين معناست كه به خاطر انجام دادن كارى از شما تشكر و قدردانى مى‌شود.
آنلی بیتون: اگر خواب ببینید بحث و دادرسی پیرامون اختلافات در دادگاه به زیان شما تمام می‌شود، نشانة آن است که برای ادعای نادرست دیگران باید با تمام توان از خود دفاع بکنید.

تعبیر خواب اهانت به قاضی در دادگاه

آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر در خواب ببینید که در دادگاه، به یک قاضی اهانت می‌کنید، بیانگر بی‌دقتی در انجام کارها است.
  • اگر خواب ببینید نزد قاضی در دادگاه هستید و بحث و دادرسی پیرامون اختلافات به نفع شما حل و فصل می‌گردد، علامت آن است که خواستگاری شما توفیق آمیز خاتمه می‌یابد.

تعبیر خواب پیشخدمت دادگاه

لیلا برایت می‌گوید: اگر در خواب خود را پیشخدمت دادگاه ببیند، نشانه‌ی انجام کارهای بیهوده است. اگر در خواب با یک پیشخدمت دادگاه دعوا بگیرد، به این معنا است که در قبال انجام کارهای خوب پاداشی به شما نمی‌دهند.

تعبیر خواب شاهد در دادگاه

لیلا برایت: اگر به عنوان يك شاهد در دادگاه حضور پيدا كنيد، علامت آن است كه به ديگران در انجام كارهايشان كمك مى‌كنيد. دريافت احضاريه از دادگاه، نشانه‌ى انجام يك كار غير قانونى است.

تعبیر خواب سالن دادگاه

اگر خواب‌ ببینید که‌ در سالن‌ دادگاهی‌ هستید و در برابر اتهاماتی‌، از خود به‌ دفاع‌ می‌پردازید، این‌خواب‌ نشان‌ می‌دهد که‌ با مسائل‌ و موضوعات‌ رعب‌انگیز و خطرناک‌ و احساس‌ گناه‌ و عذاب‌ وجدان‌دست‌ و پنجه‌ نرم‌ می‌کنید. یعنی‌، موقعیتی‌ در زندگی‌ بیداری‌تان‌، نگرانی‌ و دغدغه‌ خیلی‌ زیادی‌ برایتان‌به‌ بار آورده‌ است‌. احتمالاً احساس‌ می‌کنید که‌ به‌ نحوی‌ مورد قضاوت‌ قرار گرفته‌اید. دیگر خوابهای‌مرتبط با سالن‌ دادگاه‌ (مثل‌ حضور در یک‌ محاکمه‌ و دادرسی‌ یا این‌ که‌ خودتان‌ قاضی‌ یا وکیل‌ هستید) نمایانگر مشکلات‌ و دردسرهای‌ مالی‌ کوتاه‌ مدت‌ هستند. اگر از اتلاف‌ و هدر دادن‌ وقت‌ در حین‌اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌ اجتناب‌ ورزید، چشم‌انداز برایتان‌ مثبت و خوش‌ بینانه‌ خواهد بود. پس‌ گذشته‌ها رادر گذشته‌ رها کنید و به‌ دنبال‌ آینده‌ پیش‌ بروید!
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. محمد امینی says:

    با سلام و خسته نباشین بنده در واقعیت از با کارفرمام با مشکل مالی رو به رو شدیم و بنده این که دستمزدم رو از کارفرمام بگیرم به اداره کار رفتم و شکایت کردم چند روز بعد توی خواب دیدم که وارد سایت شدم تا از وضعیت پروندم اطلاعی کسب کنم تا ببینم پروندم به کجا رسیده که دیدم در پرونده ساعت و تاریخ و ادرس زدن تا به اداره کار برم و مشکلم برطرف بشه که کمی خوشحال بودم که خیلی سری تاریخ و ساعت دادن بابت مراجعه به اداره کار به نظر شما این خواب من چه تعبیری میتونه داشته باشه از شما ممنون میشم که بهم بگید لطفا و خواهشن جواب تعبیر خوابم رو به ایمیلم ارسال کنید

    1. baran says:

      نیمی از خواب ها بدلیل فکر زیاد در بیداری هست ، وقتی به یک موضوع خیلی زیاد فکر کنید در خواب هم به جستجوی آن می روید . این خواب در واقع بخاطر افکار شما در خصوص موضوع مورد نظر بوده