تعبیر خواب خشک شدن آب دریا ، تعبیر خشک شدن آب دریا در خواب

تاريخ : 20 تیر
اگر خواب خشک شدن آب دریا دیده اید می توانید در ادامه تعبیر خشک شدن آب دریا در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب خشک شدن آب دریا یا تعبیر خشک شدن آب دریا در خواب

تعبیر خواب خشک شدن آب دریا ، تعبیر خشک شدن آب دریا در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

تعبیر خواب خشک شدن آب دریا

منوچهر مطیعی تهرانی در تفاسیری که برای دریا بیان کرده است می‌گوید تمامی کسانی که ما نسبت به آن‌ها ضعف شدید از خود نشان می‌دهیم در خواب‌ به صورت پدیده‌های عظیم جلوه گر می‌شوند مانند دریا، آسمان، توفان، رعد و برق و یا شیر و پلنگ. در گذشته پادشاه بیشترین قدرت را در میان مردم داشته و بنابراین تعبیر دیدن دریا را معرین کهن پادشاه بیان کرده‌اند.
امروزه با نبود پادشاه و تغییر در وضعیت زندگی و حکومتی مردم این قدرت می‌تواند دست حتی یک مدیر کل و یا فردی که ما از آن هراس داریم باشد. در نتیجه روبرو شدن با پدیده‌هایی مانند دریا برخورد با فردی است که نسبت به ما از قدرت بیشتری برخوردار است. جابر مغربی در جایی می‌گوید اگر آب دریا کم شد دلیل که لشگر پادشاه هلاک شود اگر بخواهیم به طور عامیانه معنای سخن جابر مغربی را درک کنیم به این صورت است که هلاک شدن لشگر پادشاه در واقع تضعیف شدن تسلط و قدرت فردی است که نسبت به آن بیننده خواب در موضع ضعف قرار دارد.
همچنین آنلی بیتون می‌گوید دیدن زمینی که در اثر خشک شدن دریا حاصل شده است، نشانه آن است که راه‌هایی برای رسیدن به کامیابی و شادمانی جلوی پای شما نمایان خواهد شد.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي