تعبیر خواب جیرجیرک ، تعبیر جیرجیرک در خواب

اگر خواب جیرجیرک دیده اید می توانید در ادامه تعبیر جیرجیرک در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب جیرجیرک یا تعبیر جیرجیرک در خواب

تعبیر خواب جیرجیرک ، تعبیر جیرجیرک در خواب


جیرجیرک در خواب دیدن نشانه خوبی برای بیننده خواب نیست. به تعبیر معبران جیرجیرک سمبل دشمنی است که سعی در تخریب شخصیت شما با شایعه پراکنی خواهد داشت.

تعبیر دیدن جیرجیرک در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: جیرجیرک در خواب ما دشمنی است ضعیف و ناتوان که بیش از آن چه بتواند عملاً شما را آزار بدهد با سخنانش و یاوه گویی هایی که می‌کند و شایعاتی که می‌پراکند که موجب رنج و عذاب شما می‌شود.
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن جیرجیرک در خواب، علامت دست به گریبان شدن با فقر و تنگدستی است.
معبرین غربی می‌گویند دیدن جیرجیرک در خواب نشانه ملاقات با یک دوست قدیمی است.

تعبیر خواب کشتن جیرجیرک

 منوچهر مطیعی تهرانی گوید: کشتن جیرجیرک پیروزی بر همان دشمن ضعیف است. این دشمن چنان است که وقتی از بین رفت اثر یاوه‌های قبلی او نیز از بین می‌رود.

تعبیر خواب شنیدن صدای جیرجیرک

 منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چنان چه در خواب احساس کنید صدای جیرجیرک می‌شنوید چه از شنیدن آن ناراحت شوید و چه نشوید، کسی پشت سر شما بد می‌گوید و عیب جویی می‌کند و نقاط ضعف شما را بر ملأ می‌سازد. اگر از صدای جیر جیرک در خواب خوشتان بیاید یکی از نزدیکان شما دانسته یا ندانسته با شما دشمنی می‌کند. این دشمن کسی است که شما دوستش دارید و ناراحتی او را نمی‌خواهید. اگر از صدای جیرجیرک خوشتان نیاید کسی با شما دشمنی می‌کند که او را می‌شناسید اما محبتی نسبت به او ندارید فقط قادر به جلوگیری از یاوه سرایی‌هایش نیستید.
آنلی بیتون می‌گوید: شنیدن صدای جیرجیرک در خواب، نشانه شنیدن اخبار غم انگیز است. شاید خبر مرگ دوستی را می‌شنوید.

تعبیر خواب تعداد زیادی جیرجیرک

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب احساس کنید که تعداد زیادی جیرجیرک صدا می‌کنند همه مردم پشت سر شما بد می گویند که باید در اعمال خود تجدید نظر کنید.

دیدن جیرجیرک در لباس

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر جیرجیرک درلباس شما بود یکی از محارمتان با شما دشمنی می‌کند و اگر در رختخواب شما بود همسرتان از شما بد می‌گوید.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه