تعبیر خواب جوش چرکی ، تعبیر جوش چرکی در خواب

تاريخ : 1 مرداد

اگر خواب جوش چرکی دیده اید می توانید در ادامه تعبیر جوش چرکی در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب جوش چرکی یا تعبیر جوش چرکی در خواب

تعبیر خواب جوش چرکی ، تعبیر جوش چرکی در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر


دیدن جوش چرکی و خارج شدن عفونت از بدن اشاره به عواطف پس زده فرد دارد. خوانندگان گرامی توجه نمایند که تعبیر خواب هر فرد بر اساس شرایط زندگی او انجام می‌شود و تفاسیر برای هر نفر با شخص دیگر متفاوت است

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا آمده است که:

دمل متورمی که هنوز سر باز نکرده است: این رویا به عواطفی اشاره می‌کند که واپس زده و سرکوب شده‌اند و ممکن است باعث عفونتی روانی شوند و بر دیدگاه‌ها و تصمیم‌گیری‌های فرد تاثیر منفی بگذارند. این رویا همچنین ممکن است که به بیماری جسمانی اشاره کند که شاید در عالم بیداری از آن آگاه نباشد.

تعبیر خواب دمل

دیدن دمل در خواب به گفته ابن سیرین افزایش مال برای بیننده خواب است. این افزایش مال بسته به اندازه دمل چرکی دارد. اگر در خواب بیند که دمل او باز شد و از آن خون بیرون آمد نشان دهنده آن است که مقداری از آن مال و ثروت از بین برود.
جابر مغربی در تعابیری دیگر می‌گوید:
  • اگر بیننده خواب دمل خود را شکافت و از خون آن خورد به همان اندازه مال جمع خواهد کرد.
  • اگر ببیند که آن دمل را درمان کرد و از خون پاک و تمیز گردانید بیانگر آن است که از مال حرام دوری خواهد کرد.
مطیعی تهرانی:
اگر در خواب ببینید که بر ساق پای شما دملی است که آماسیده و متورم شده مالی به قدر همان آماس نصیب شما می‌گردد.

تعبیر خواب دمل چرکی

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی در بدن تو زخمی وجود دارد که در آن چرک جمع شده و بوجود آمده است، تعبیرش این است که به اندازه زخم و چرک مال و اموالی برایت جمع می‌شود، ولی اگر ببینی در زخم بدن تو خون و چرکی جمع نشده است، یـعـنـی در مال و اموال تو کم و کاستی و ضرر و زیانی بوجود می‌آید همچنین به گفته محمد بن سیرین بیرون آمدن چرک از بدن، کاهش و ضرر و زیان مالی می‌باشد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي