تعبیر خواب ترمز اتومبیل ، تعبیر ترمز اتومبیل در خواب

اگر خواب ترمز اتومبیل دیده اید می توانید در ادامه تعبیر ترمز اتومبیل در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب ترمز اتومبیل یا تعبیر ترمز اتومبیل در خواب

تعبیر خواب ترمز اتومبیل ، تعبیر ترمز اتومبیل در خواب

تونی کریسپ در کتاب خود به نام فرهنگ تفسیر رویا دیدن اتومبیل در خواب را نمادی از غرایز و احساساتی می داند که محرک ما هستند، بنابراین ترمز گرفتن و عمل توقف می‌تواند به معنای ایجاد مانعی بر سر راه این نیروی محرک باشد.

اگر ترمز اتومبیل در خواب کار نمی‌کرد: ممکن است به اضطراب شدید و یا از دست دادن زمام امور اشاره کند لذا این رویا می‌تواند به به ترس از ریسک و مواجهه با چیزهای تازه به دلیل ترس از اینکه مبادا از کنترل خارج شوند نیز اشاره کند.

 

ترمز اتومبیل: توان شخص برای در کنترل اضطراب و سایر احساسات نیز اشاره دارد.

تعبیر دیدن ترمز گرفتن در خواب

به گفته معبران غربی ترمز بیانگر کنترل احساسات ضعیف و سست است البته در جایی دیگر عنوان شده است حرکات و اعمالی مانند رانندگی، سریع رفتن و ترمز گرفتن در هنگام سوار شدن اتومبیل در طبقه امیال جنسی قرار می‌گیرند.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ترمز را در خواب بدون اتومبیل نمی‌توان دید. چنانچه در خواب ببینیم سوار اتومبیلی هستیم که ترمز آن می‌گیرد نشان خطر نیست بلکه گویای وحشتی است که از آینده داریم. ترمز نماینده قدرت اراده و توان خویشتن داری ما در خواب است.

تعبیر خواب ترمز بریدن ماشین

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:  اگر خواب دیدیم که ترمز ماشین ما نمی‌گیرد نشان آن است که اراده ما سست می‌شود و در تصمیم گیری‌ها دچار تردید و هراس می‌شویم که البته خوب نیست.

تعبیر خواب تعمیر ترمز ماشین

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:  اگر در خواب دیدیم که ترمز ماشین خود را تعمیر می‌کنیم خوب است چون خواب ما می‌گوید که در آینده ای نزدیک به بازسازی شخصیت خود می‌پردازیم.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه