تعبیر خواب اتوبوس ، تعبیر اتوبوس در خواب

تاريخ : 11 مرداد

اگر خواب اتوبوس دیده اید می توانید در ادامه تعبیر اتوبوس در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب اتوبوس یا تعبیر اتوبوس در خواب

تعبیر خواب اتوبوس ، تعبیر اتوبوس در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر


دیدن اتوبوس بیانگر تجربه، متعهد شدن، پیوند با گروهی از مردم، همراهی با دیگران و تلاش برای رسیدن به جایی است. اما لازم است بدانید این تلاش وابسته به دیگران نیز هست.

تعبیر دیدن اتوبوس در خواب

کارل گوستاو یونگ:
  • خواب دیدن اینکه شما منتظر اتوبس هستید بیانگر یک عقب گرد موقتی در دستیابی به اهداف شخصی تان است.
  • اگر شما از اتوبوس جا بمانید، بیانگر این است که یک جنبه از زندگی تان، از کنترل شما خارج شده است. شما نیاز دارید که سرعتتان را کم کنید و نقشه‌ی جدیدی بریزید.
  • اگر شما سوار اتوبوس اشتباهی می‌شوید، خواب بیانگر این است که می‌ترسید انتخاب غلط کنید یا در مسیری اشتباه پا گذارید. شما بین چیزی که می‌خواهید و چیزی که دیگران برای شما می‌خواهند، گیج شده اید.
  • خواب دیدن اینکه کرایه اتوبوس را پرداخت می‌کنید، به هزینه‌ای اشاره دارد که پرداخت می‌کنید تا دیگران را از خودتان خشنود کنید.

تعبیر خواب اتوبوس سوار شدن

آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر خواب ببینید سوار بر اتوبوس از خیابان‌ها می‌گذرید، علامت آن است که وعده‌هایی احمقانه به خود خواهید داد. با دوستان خود نیز اختلاف پیدا می‌کنید.
  • دیدن اتوبوس در خواب، نشانه آن است که فردی می‌خواهد دردسر برایتان فراهم کند.

کارل گوستاو یونگ: 

خواب دیدن اینکه شما سوار اتوبوس هستید بیانگر این است که همرنگ جماعت می‌شوید. شما اصالت و ابتکار ندارید و روی اینکه زندگی تان به کجا می‌رود (مسیری که زندگی تان به آن سمت می‌رود) کنترلی ندارید.

تعبیر خواب راندن اتوبوس

کارل گوستاو یونگ: 
  • خواب دیدن اینکه یک اتوبوس می‌رانید به این معنی است که شما رهبر یک گروه هستید و پیشران هستید.
  • اگر شما یک اتوبوس ربوده شده را در خوابتان برانید، به این معنی است که شما اقدامات شدیدی می‌کنید تا سرنوشت خود را کنترل کنید (دست و پا می‌زنید تا سرنوشتتان در کنترل خودتان باشد). شما ازینکه طبق نظر سیستم پیش روید (همرنگ جماعت باشید) خودداری می‌کنید.
  • خواب دیدن اینکه اتوبوس در آب رانده می‌شود، به یک سفر احساسی اشاره دارد که افراد زیادی را درگیر آن هستند.
  • دیدن یک راننده اتوبوس در خوابتان، بیانگر رهبری یک ایده یا برنامه‌ی گروهی است. نمادی از قدرت جمعی است. تعبیر دیگر این است که بیانگر این است که شما دور خود می‌چرخید و پیشرفت آنچنانی ندارید.
  • خواب دیدن اینکه شما راننده اتوبوس هستید بیانگر این است که به سرعت به سمت جلو پیش می‌روید. شما نیاز دارید که صبر بیشتر و زور کمتری را از خود نشان دهید. بویژه اگر شما راننده اتوبوس مدرسه هستید، بیانگر این است که دانش و یادگیری شما، به سرعت در زندگی تان پیشرفت می‌کند. خواب شما ممکن است به این ربط داشته باشد که یک موقعیت یادگیری جدیدی وجود دارد.

تعبیر خواب تصادف اتوبوس

کارل گوستاو یونگ:
خواب دیدن اینکه شما در یک تصادف اتوبوس هستید، بیانگر این است که زمان آن رسیده که از گروه جدا شده و روی پای خودتان بایستید (ریسک کنید). شما نیاز دارید که مستقل‌تر باشید. خواب دیدن اینکه اتوبوس تصادف می‌کند (سقوط می‌کند) یا به یک ساختمان می‌خورد، بیانگر این است که نظرات و دیدگاه هاتان در تضاد با اکثریت است.

تعبیر خواب ایستگاه اتوبوس

  • اگر خواب ببینید منتظر اتوبوس ایستاده اید به معنای وجود یک مانع موقتی بر سر راه رسیدن به اهدافتان است.
  • اگر خواب ببینید در ایستگاه اتوبوس هستید بدین معنی است که با سیل جمعیت حرکت می کنید. فاقد ابتکار هستید و کنترلی بر روند زندگی تان ندارید.

کتاب فرهنگ تفسیر رویا: ایستگاه اتوبوس نمایانگر انتظار برای رویدادی که رخ می‌دهد و شما را به جایی برساند، همراه شدن با افراد غریبه و مردمان دیگر در جهت راهی که برگزیده‌اید، اتکا به رویدادهای اجتماعی جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنید تا شما را به هدفتان برسانند، تلاش برای رسیدن به جایی در زندگی، تلاش برای پشت سر گذاشتن چیزی یا کسی است.

کارل گوستاو یونگ:‌
  • خواب دیدن اینکه شما در ترمینال اتوبوس هستید، بیانگر این است که شما به سطح یا مرحله‌ی جدیدی در زندگی فیزیکی یا احساسی‌تان، رسیده اید.
  • خواب دیدن اینکه شما به ترمینال اتوبوس نرسیدید، بیانگر این است که شما حس می‌کنید یاوری ندارید و در یک موقعیت گیر کرده اید. شما حس می‌کنید که هم از نظر فیزیکی هم احساسی، عقب نگه داشته شده اید (مانع‌تان شده‌اند). تعبیر دیگر این است که خواب ممکن است بیانگر این باشد که شما حس می‌کنید در یک جنبه از زندگی، کار، رابطه یا زندگی خانوادگی تان، جدا افتاده اید و پیشرفتی ندارید.
  • خواب دیدن اینکه شما در ایستگاه اتوبوس هستید بیانگر این است که تصمیمی وجود دارد که باید بگیرید. شما نیاز دارید که تصمیم بگیرید که چه کاری می‌خواهید با آینده تان بکنید.

تعبیر خواب ایستادن در اتوبوس

بیتون گوید: اگر خواب ببینید در اتوبوسی ایستاده‌اید، دلالت بر آن دارد که قصد دارید به کاری خطرناک دست بزنید.

دیدن اتوبوس با سقف کوتاه یا بلند در خواب

بیتون می‌گوید: اگر سقف اتوبوس در خواب کوتاه باشد، نشانه آن است که با موانع به مقصد خواهید رسید و اگر سقف اتوبوس بلند باشد، علامت آن است که خطری آشکار شما را تهدید می‌کند.

تعبیر خواب اتوبوس مدرسه

کارل گوستاو یونگ:‌
  • دیدن یا سوار شدن اتوبوس مدرسه در خوابتان بیانگر این است که شما دارید وارد ماجراجویی برای یک سفر مهم در زندگی تان می‌شوید که نیاز به رشد شخصی شما دارد.
  • خواب دیدن اینکه اتوبوس مدرسه می‌رانید بیانگر این است که شما دوست دارید مسئولیت دیگران را به عهده گیرید و به دنبال صلاح آن‌ها باشید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي