تعبیر خواب آب پاشیدن ، تعبیر آب پاشیدن در خواب

اگر خواب آبپاش دیده اید می توانید در ادامه تعبیر آبپاش در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب آب پاشیدن یا تعبیر آب پاشیدن در خواب

تعبیر خواب آب پاشیدن ، تعبیر آب پاشیدن در خواب

تعبیر و تفسیری را که تعبیرگران برای خواب آب پاشیدن به دیگران یا توسط دیگری بر خود آورنده‌اند با توجه به نوع آب می‌تواند متفاوت باشد. بطور مثال اگر دیگری آب گرم روی شما بپاشد تعبیر چندان مناسبی در پی نخواهد داشت.

تعبیر خواب آب گرم پاشیدن

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چنانچه در خواب ببینید که کسی به روی شما آب گرم پاشید یا آب ریخت و آن آب کثیف و آلوده و متعفن بود یک بیماری در پیش دارید و اگر دیدید شما روی کسی آب گرم ریختید آن شخص اگر آشنا و شناخته شده باشد در حق او ستم روا می دارید یا به یکی از بستگان بلا فصل خود آسیب وارد می آورید و اگر آن شخص ناشناس باشد نیتی بد در شما پیدا می شود که بهتر است پرهیز کنید و در روزهای آینده دست به کاری نزنید که نتیجه بد آن متوجه مردم شود.

دیدن آب ریختن و پاشیدن روی زمین در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : اگر بر زمین آب ریخته و یا پاشیده شود و جمع شده باشد بطوری که بدون آلودگی پا نتوانید از آن عبور کنید نشان آن است که در کاری ناخواسته وارد می‌شوید.

لوک اویتنهاو می گوید : آب را بر روی زمین پاشیدن و ریختن برابر است با اشتباه

در چنین رویاهایی بایستی در ابتدا با مفهوم آب و تفسیر دیدن آن در خواب آشنا شد تا بیننده خواب بتواند جزییات خواب را با تطبیق بیشتری بر شرایط زندگیش قرار دهد.

تعبیر خواب آب پاشیدن بر سر

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید کسی آب بر سر شما می‌پاشد ، نشانه آن است که به معشوق خود خواهید رسید.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه