تعبیر خواب آبنبات ، تعبیر آبنبات در خواب

تاريخ : 27 مرداد

اگر خواب آبنبات دیده اید می توانید در ادامه تعبیر آبنبات در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب آبنبات یا تعبیر آبنبات در خواب

تعبیر خواب آبنبات ، تعبیر آبنبات در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

تعبیر گران امروزی آبنبات و با به طور کلی تنقلات شیرین را در خواب نمایانگر لذات دنیوی، مسرت‌های زندگی و عشق‌های خاص می‌دانند. اگر در خواب خود را در حال تهیه کردن آب نبات دیدید می‌تواند نشانه‌ای از انجام کاری بزرگ و پر سود برای شما باشد.

تعبیر خواب آبنبات خوردن

آنلی بیتون می‌گوید: 
  • اگر خواب ببینید آبنبات می‌خورید، علامت آن است كه پیرو جوان به تفاهم می رسند و تفریحات دسته جمعی در راه است.
  • اگر خواب ببینید آبنبات ترش مزه ای می‌خورید، دلالت بر آن دارد كه بیمار خواهید شد و از افراد قابل اعتماد زیان و رنج خواهید دید.

تعبیر خواب آبنبات درست کردن

هانس كورت مى‌گويد: اگر ببينيد كه آبنبات درست مى‌كنيد، علامت آن است كه دست به كار بسيار بزرگ و سودآورى خواهيد زد. اگر ببينيد كه آب نبات مى‌خوريد،
نشانگر يك تفريح و گردش دسته جمعى مى‌باشد.

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید آبنبات درست می كنید، نشانه آن است كه به كاری صنعتی و سود آور دست خواهید زد.

آبنبات به کسی دادن در خواب

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید جعبه ای آبنبات برای كسی می‌فرستید ، نشانه آن است كه به كسی پیشنهاد غیر اخلاقی می‌دهید و با مخالفت او روبرو می‌شوید.

نکته:
رویاهایی مانند آب نبات و یا شیرینی جات همواره با توجه به مزه و نوع آن تفسیر می‌گردند. احساسی که رویابین در هنگام خوردن این نوع تنقلات پیدا می‌کند می‌تولند ملاک تعابیر خواب قرار گیرد.

آبنبات از کسی گرفتن

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید جعبه ای آبنبات از كسی می‌گیرید ، علامت آن است كه مورد احترام و ستایش دیگران قرار خواهید گرفت و خوشبخت خواهید شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي