بیوگرافی زهرا سعیدی مبارکه

زهرا سعیدی مبارکه ( متولد 1362 )  سیاستمدار و مدرس دانشگاه است  که هم‌اکنون بعنوان نمایندهٔ مبارکه از استان اصفهان، در دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی حضور دارد. وی دانشجوی دوره دکتری مهندسی صنایع می‌باشد و پیشتر بعنوان استاد دانشگاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کرد.

بیوگرافی زهرا سعیدی مبارکه

بیوگرافی زهرا سعیدی مبارکه

زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که نخبگان مجلس و دولت در مورد سیاست‌های جدید ارزی اجماع نظر دارند.

زهرا سعیدی در یک نشست خبری اظهار کرد: تا پیش از این در زمینه بازار ارز یکسری نقاط ضعفی وجود داشت و نوعی سوداگری در بازار ایجاد می‌شد اما خوشبختانه دولت برنامه‌های خود را جمع‌بندی کرد و یک بسته عملیاتی ارائه شد تا دقیقا تعیین تکلیف شود که افراد چطور باید نیازهای ارزی‌شان را تامین کنند.

وی افزود: من از این بسته حمایت می‌کنم و خوشبختانه نخبگان مجلس و دولت هم بر سر بسته ارزی جدید دولت اجماع نظر دارند چرا که در آن برای بهبود روند و مقابله با سوداگری تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه اجرای سیاست‌های جدید ارزی تبعات مثبتی دارد، تاکید کرد: بازارهای زیرین مثل فولاد و پتروشیمی ساماندهی نداشت لذا ارز وارد می‌شد و به خاطر پراکندگی اجازه دلالی را به دلالان می‌داد بنابراین سیاست‌های جدید اتفاق مبارکی است که مجلس هم از آن حمایت می‌کند ولی انتظار داریم مجریان بدون رو در بایستی و تعارف و با حفظ شفافیت آن را اجرا کنند.

وی در پایان گفت: من با محتوای بسته جدید ارزی کاملا موافقم و معتقدم می‌تواند خیلی از مشکلات را رفع کند اما نکته مهم این است که اگر در اجرا ایراداتی بروز کرد مجریان باید در فرصت طلایی نسبت به رفع این ایرادات اقدام کنند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه