بیوگرافی امین حیایی و همسرش + ماجرای ازدواج های امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی و همسرش در سینما

امین حیایی بازیگر معروف سینما و تلویزیون متولد خرداد ماه سال 1349 است. امین حیایی یک ازدواج ناموفق در سال 1371 را با همسر اولش مونا بانکی پور که از بازیگران سینما بوده پشت سر گذاشته است. از معروف ترین سریال های مونا بانکی پور بازی در سریال خواب و بیدار در نقش همسر دانیال حکیمی است. ماحصل این ازدواج دارا حیایی است که اکنون حرفه پدر را در پیش گرفته است.  همسر دوم امین حیایی نیلوفر خوش خلق است که متولد 1351 در شهر آبادان بوده و بعد از ازدواج با امین حیایی مشغول حرفه بازیگری شده است.

 

مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی

مونا بانکی پور مسر اول امین حیایی فرزند فرزانه داوری بازیگر سینمای قبل از انقلاب بود. داوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در یکی دو فیلم مانند “پرواز در قفس” حبیب کاوش بازی کرد اما پس از آن بازیگری را کنار گذاشت. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بازیگر حرفه ای نبود اما تجربیات معدودی در بازیگری داشت و از جمله در سریال “خواب و بیدار” ساخته مهدی فخیم زاده نقش همسر دانیال حکیمی را ایفا کرده بود. داوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در یکی دو فیلم مانند “پرواز در قفس” حبیب کاوش بازی کرد اما پس از آن بازیگری را کنار گذاشت.

 

دارا حیایی پسر امین حیایی و مونا بانکی پور

امین حیایی میگوید که اوایل جدایی سر حضانت دارا دچار مشکل شدیم ولی هر چه جلوتر رفتیم او فهمید من دارا را دوست دارم و با من راه آمد اما این را هم بگویم که ایشان واقعا زحمت کشید برای دارا و من هم حضانت را به همسر سابقم دادم

دارا حیایی مانند پدر و مادر و مادر بزرگش وارد عرصه بازیگری شده و علاقه به بازیگری باعث شده است تا این حرفه را دنبال کند.
وی قبلا به ورزش و کامپیوتر علاقه داشت اما به تازگی وارد حرفه بازیگری شده و با فیلم شعله ور وارد جشنواره فیلم فجر شده است.

پسر امین حیایی گفت: من از تمام تجربیات پدر استفاده می‌کنم و سعی کرده ام به عنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خود را اصلاح کنم. برای من تبدیل به اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد.

دارا حیایی بازیگر فیلم شعله ور درخصوص حضور خود در سینما در کنار پدرش امین حیایی گفت: شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است، ولی این را بدانید می‌خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی‌خواهم پشت نام پدرم کار کنم.

وی درباره آینده کاری خود در عرصه بازیگری افزود: نمی‌دانم بعد از بازی در فیلم حمید نعمت الله چه اتفاقاتی برای من می‌افتد، اما هر اتفاقی هم باشد با تمام وجود برای آن تلاش خواهم کرد. من برای تمام اتفاقاتی که می‌افتد آمادگی کامل دارم و می‌خواهم همه جوره در این راه بجنگم.

 

نیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی

نیلوفر خوش خلق می گوید که خیلی‌ها تصور می‌كنند كه پیوند من و امین به خاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب كرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال‌ها، بارها این ویژگی‌اش را به من ثابت كرد. ما سال‌ها روزگار خوشی را كنار هم می‌گذرانیم و امیدواریم كه این روند ادامه داشته باشد، چرا كه اصولا من و امین چه در زندگی شخصی و چه در زندگی كاری به آینده خوشبین هستیم و دلمان می‌خواهد زندگی با آرامش را تجربه كنیم.زندگی كه یاد خدا محور اصلی آن باشد، من و امین همیشه به یاد خدا هستیم و می‌دانیم اگر موفقیتی تاكنون نصیب ما شده به‌خاطر لطف خداوند و پس از آن مردم بوده است.

بازی او در فیلم « چند روز بعد » تحسین برانگیز است.

امین حیایی و همسرش

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه