بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی

تاريخ : 9 اسفند

داروها و گیاهان دارویی زیادی هستند که برای لاغری در فروشگاه ها و عطاری و داروخانه ها برای فروش وجود دارد. در مطلب امروز بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی را به شما معرفی میکنیم. و به همراه آن دیگر قرص های مشابه آن …

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

امروزه مشکل چاقی به یکی از معضل های سلامتی افراد تبدیل شده است. بسیاری از بیماری ها مانند کبد چرب، دیابت، درد مفاصل، فشار خون، تنگی نفس و برخی از نارسایی های گوارشی رابطه مستقیمی با چاقی دارند. تناسب اندام و داشتن وزن ایده آل علاوه بر جذابیت ظاهری و ایجاد حس اعتماد بنفس در فرد، شانس ابتلا به برخی بیماری ها نظیر مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات کبدی و فشار خون را کاهش می دهد.

نکته مهم در کاهش وزن، استفاده از روش های کم خطر و بدون ضرر و عوارض جانبی است. بنابراین بهتر است جهت رسیدن به وزن ایده آل، تغذیه ی مناسب و استفاده از مکمل های بی خطر و موثر گیاهی را مدنظر قرار داد. داروها و مکمل های گیاهی نه تنها برای بدن خطری ایجاد نمی کنند، بلکه مصرف مداوم آن ها باعث چربی سوزی و منظم شدن سوخت و ساز بدن می شود.

در این مقاله به معرفی بهترین قرص ها و کپسول های لاغری بدون عوارض در ایران خواهیم پرداخت. این قرص های لاغری علاوه بر تاثیر بسزا در کاهش وزن، افزایش چربی سوزی و ایجاد لاغری، بدون عوارض جانبی هستند و می توان با خیال راحت به صورت مستمر از آن ها استفاده کرد.

 

قرص لاغری فلوردو

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

قرص لاغری گیاهی فلوردو یکی از مکمل های دارویی است که می تواند در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک کند تا به وزن ایده آل خود دست یابید. این قرص لاغری باعث افزایش دفع موثر چربی ها، کاهش جذب قند، افزایش چربی سوزی و در نتیجه کاهش وزن می شود.

علاوه بر این، برطرف کردن نفخ، ریفلاکس و یبوست از اثرات جانبی این داروی گیاهی است و به همین دلیل می توان از قرص لاغری گیاهی فلوردو در مدت زمانی طولانی و بدون عوارض جانبی گوارشی استفاده کرد.

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

مکمل لاغری گیاهی فلوردو با افزایش فعالیت ماهیچه های معده، باعث کنترل جذب کالری و کاهش جذب قند می گردد. مهم ترین عملکرد قرص فلوردو تنظیم چهار خلط اربعه است مانع تولید رسوب و چاقی در بدن می شود.فلوردو در مصرف طولانی مدت عوارضی را ایجاد نمی کند و حتی در بسیاری موارد مصرف طولانی مدت آن باعث کنترل فشار و چربی و قند خون می شود.

قرص لاغری هزال

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی

قرص لاغری گیاهی هزال یک فرآورده ی کاملا طبیعی است که بدون هیچ عواض و آسیبی، علاوه بر کاهش وزن و ایجاد تناسب اندام می تواند به عنوان یک داروی تقویت کننده معده و کاهنده کلسترول و تری گلیسیرید مورد مصرف قرار گیرد.  این داروی گیاهی برای افرادی که دارای کبد چرب هستند بسیار مفید است.

تفاوت هزال با داروهای لاغری شیمیایی

یکی از داروهای لاغری که امروزه بسیار رایج است و در دسته داروهای کم ضرر قرار دارد، یک مهار کننده برگشت پذیر آنزیم لیپاز است که با برقراری پیوند با این آنزیم، آن را غیرفعال کرده و بنابراین از هیدرولیز چربی تری گلیسرید به فرم قابل جذب (اسید چرب و مونوگلیسرید) جلوگیری می کند.

عوارض جانبی این دارو عبارتند از :

۱) مدفوع روغنی شکل (چرب)
۲) بی اختیاری مدفوع
۳) تکرار اجابت مزاج
۴) نفخ شکم
۵) مصرف طولانی مدت آن سبب بروز سرطان کولون (روده بزرگ) می‌گردد
۶) عدم جذب ویتامین های محلول در چربی  k , a , d , e و بتا کاروتن‌ ها

✅ هزال برخلاف داروهای شیمیایی لاغری، هیچ تاثیر سویی روی جذب مینرال ها و ویتامین ها ندارد.

✅ به هیچ عنوان حالت مسهلی ندارد به همین دلیل مواد موثره و مفید خوراک ها دفع نمی شود و در نهایت برای جدار داخلی روده مضر نمی باشد.

✅ با سوزاندن چربی کالری آزاد می کند به همین دلیل فرد احساس انرژی و نشاط در طول مصرف دارد.

✅ باعث افزایش گردش خون در بدن می شود.

✅ به دلیل ماهیت گیاهان به کار رفته در آن در رفع سستی و تنبلی معده و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید مفید می باشد.

قرص لاغری گیاهی

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

قرص لاغری هزال برای افرادی که اضافه وزن دارند و یا چربی خون آن ها بالا است مناسب است. همچنین افرادی که کبد چرب دارند و یا دارای اشتهای زیادی هستند می توانند از این داروی گیاهی استفاده کنند. گیاهان تشکیل دهنده ی این قرص گیاهی قدرتمند علاوه بر کاهش وزن، موجب پاکسازی بدن نیز می شوند. قرص لاغری هزال یک ترکیب آزمایش شده از عصاره گیاهان بوده که از طریق دفع موثر چربی ها، کاهش جذب قند، کم کردن اشتها و محرک مکانیسم تجزیه چربی ها در کاهش وزن بسیار موثر می‌باشد.

قرص لاغری کارویل

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

قرص لاغری گیاهی کارویل یکی دیگر از قرص های لاغری بدون عوارض در ایران است که از ترکیب کرفس، انیسون، زیره سبز و ترشک ساخته شده است.

قرص لاغری کارویل با استفاده از خواص گیاه کرفس به لاغری شما کمک می کند. گیاه کرفس دارای مقدار زیادی فیبرهای سلولزی است؛ با این وجود، دستگاه گوارش انسان فاقد آنزیم های مناسب برای تجزیه این ترکیبات است.

بنابراین این مواد بدون اینکه در بدن جذب شوند، دفع خواهند شد. فیبرهای سلولزی قابلیت جذب آب زیادی دارند و این عمل سبب حجیم شدن و دفع سریع انها می گردد که سبب کاهش زمان جذب غذا در بدن می شود.

در نتیجه بدن کالری کمتری جذب می کند و برای جبران این کمبود انرژی، ناچار به استفاده از ذخایر چربی خود می شود. در نهایت این امر باعث کاهش حجم توده چربی و لاغری می شود. همچنین لیمونن موجود در کرفس به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود سبب کاهش عوارض ناشی از سو هاضمه می شود.

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

میوه انیسون های ۲ تا ۲٫۵۸ درصد روغن فرار می باشد که قسمت عمده آن را آنتول (۷۵- ۹۰%) تشکیل می دهد. آنتول از طریق اثر بر روی عضلات صاف دستگاه گوارش و شل کردن آن ها اثر ضد نفخ و ضد اسپاسم دارد و سبب رفع سو هاضمه و مشکلات ناشی از آن می شود.

میوه زیره سبز حاوی مقادیر قابل توجه روغن فرار می باشد. این ترکیبات با تاثیر بر روی عضلات صاف و رفع انقباض انها خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ هستند همچنین خاصیت ضد میکروبی خوبی بر روی میکرو اروگانیسم های گرم مثب دارند.

گیاه ترشک به علت داشتن مواد قندی و مواد آنترا کینونی مدروملین است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي