بازیگران سریال امروز و فردا

مجموعه تلویزیونی “امروز و فردا” به کارگردانی حسین قناعت، با مایه های طنز می باشد. بازیگران سریال امروز و فردا موضوع امروز مطلب ما می باشد. برای دیدن عکس و توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

بازیگران سریال امروز و فردا

کارگردان: حسین قناعت
سال: ۱۳۹۰

فاطمه گودرزی، رضا فیاضی، احمد علامه دهر، پویان گنجی، دریا مرادی دست، محمدجواد جعفرپور، حمیدرضا نعیمی، علی مقصودی، بهزاد خاکی نژاد و… از بازیگران اصلی مجموعه هستند.
این مجموعه به مشکلات روز خانواده با ته مایه های طنز می پردازد و داستانش درباره یک خانواده شامل پدر، مادر، یک پسر 12 ساله محصل، یک پسر 22 ساله دانشجو و قهرمان کاراته، یک دختر 19 ساله دانشجو و پدربزرگ است و در هر قسمت از مجموعه یک داستان از هریک از اعضای خانواده روایت خواهد شد.
داود قچاق تهیه کنندگی مجموعه را در 60 قسمت و به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سیما برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: سرپرست نویسندگان: احمدعلی حامد، نویسنده: آرش برهانی، مدیر تصویربرداری: مرتضی قیدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آزاده قچاق، صدابردار: سامان شهامت، طراح صحنه و لباس: رامین پروین، طراح گریم: علی ضرابی، تدوین: بنیامین قچاق، مدیر تولید: مرتضی خراسانی، عکاس: آرش سلطانی، مدیر تدارکات: سجاد محمودی.

بازیگران سریال امروز و فردا

سریال امروز و فردا

بیوگرافی محمد جواد جعفرپور 

محمد جواد جعفرپور بازیگر ایرانی، متولد ۱۶ ام مهرماه سال ۱۳۷۷ در شهر تهران است. محمد جواد که از فرزندان با استعداد ایران زمین در زمینه هنر است، اولین بار در سن ۹ سالگی و با اعتماد رضا میرکریمی به او، ایفاگر نقش پسر طاهره در فیلم سینمایی “به همین سادگی” (سال ۱۳۸۶) شد و کارنامه بازیگری خود را گشود.محمد جواد جعفرپور پس از این تجربه در چند فیلم های دیگری مانند شکارچی شنبه (سال ۸۸) ایفاگر نقش پسری یهودی، فیلم سینمایی نارنجی پوش (سال ۹۰)، سریال جلال الدین (سال ۹۳) و … ایفای نقش کرد.

رضا فیاضی

رضا فیاضی متولد سال 1332 اهواز است. او مدرک دیپلم را در همین شهر دریافت کرد و پس از آن به بازیگری در تئاتر و فیلم کوتاه پرداخت و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد.​سال ۱۳۵۴وارد دانشکده هنرهای زیبا شد. فیاضی در آثار مختلف همچون کلاه پهلوی، پرنده‌باز، همبازی، گزارش مریم، آسمان پرستاره، روز واقعه، قصه‌های تابه‌تا و روسری آبی بازی کرده است.

احمد علامه دهر

این بازیگر پیشکسوت تلویزیون در سال 1332 چشم به جهان گشود و در 62 سالگی درگذشت. احمد علامه دهر علاوه بر ایفای نقش عبدالرحمن بن شریح در سریال مختارنامه در حال بازی در سریال پرده نشین به عنوان یکی از خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا(ع) بود که در مشهد مقدس دچار عارضه مغزی شد.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی متولد 19 تیر 1342 در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل دیپلم رشته اقتصاد می باشد، از تئاتر شروع کرد و به بازی در سینما و تلویزیون رسید، دو فرزند دارد و در تیم والیبال هنرمندان نیز بازی می کند

بازیگران سریال امروز و فردا

دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت ( عروس فاطمه گودرزی) ، متولد سال 1368 و اهل تهران است و حرفه او بازیگری است.
بازیگری را به صورت حرفه‌ای با سریال تبریز در مه ساخته محمدرضا ورزی آغاز کرد که شروع بسیار خوبی برای او بوده است.

پویا گنجی 

پویان گنجی متولد سال 67 ، فرزند عبدالرضا گنجی کارگردان و فاطمه گودرزی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران و همسر دریا مرادی دشت است که خودش هم در رشته بازیگری فعالیت می کند. یکی از دفعاتی که پویان گنجی را در تلویزیون دیده ایم و شاید خوب در خاطر اکثر افراد مانده باشد حضور در مسابقه جالبی از سری قسمت های خانواده با حال در خندوانه بوده است که به همراه مادر و خواهرش آوا گنجی شرکت کرد.

حمیدرضا نعیمی

بازیگران سریال امروز و فردا

حمیدرضا نعیمی نمایشنامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، کارگردانی و بازیگری است و در این دو دهه اخیر جزو تاثیرگذارترین نویسندگان و کارگردان های تئاتری است.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه