اپلیکیشن پاپیتا چیست + دانلود اپلیکیشن پاپیتا برای اندروید

درباره فراگیری زبان انگلیسی کودکان و اپلیکیشن پاپیتا چیست ؟ همانطور که میدانید یادگیری زبان انگلیسی فرزندان برای همه والدین از اهمیت زیادی برخورداره، با دانلود اپلیکیشن پاپیتا برای اندروید شما میتوانید روش نوینی را امتحان کنید.

اپلیکیشن پاپیتا چیست 

اپلیکیشن پاپیتا چیست + دانلود اپلیکیشن پاپیتا برای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن پاپیتا برای اندروید

این روزها در کانال های ماهواره مرتب از این اپلیکیشن تبلیغ می شود و با معرفی این اپلیکیشین مردم ترغیب می شوند که آن را دانلود کنند و مورد استفاده فرزندانشان قرار دهند. ما در مطلب امروز شما را با معرفی اپلیکیشن و همچنین لینک دانلود آشنا می کنیم.

 

معرفی اپلیکیشن ‌‌پاپیتا

اپلیکیشن پاپیتا ، با نام انگلیسی Papita   ، یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان سنین 3 تا 14 سال است ، این اپلیکیشن مطابق با جدیدترین متد روز اروپا طراحی شده است و نصب اپلیکیشن پاپیتا روی سیستم عامل های اندروید و iOS امکان پذیر است.

این برنامه با گرافیک و انیمیشن های جالب و جذاب آموزش زبان انگلیسی را آسان و دلچسب تر خواهد کرد ، آموزش های لازم از طریق ویدیوها و آهنگ های شاد و کودکانه طوری طراحی شده است که برای کودکان خسته کننده نباشد و از طرفی دیگر ضمن انتقال حس هیجان ، آنها را مشتاق به فراگیری زبان انگلیسی نماید.

طراحی این ویدیو ها در اپلیکیشن پاپیتا ، علاوه بر اینکه باعث جذب کودکان می شود ، Listeningو قدرت شنوایی و تشخیص کلمات و اصطلاحات را نیز در آنان تقویت می کند و سرعت بیشتری به فرآیند یادگیری آنها می دهد.

اپلیکیشن پاپیتا چیست + دانلود اپلیکیشن پاپیتا برای اندروید

 

امکانات و ویژگی های اپلیکیشن پاپیتا

مسلما تنها معرفی یک اپلیکیشن برای شناخت و استفاده از آن کافی نیست و کاربران باید از امکانات و ویژگی های اپلیکیشن پاپیتا هم اطلاع داشته باشند تا بتوانند آن را انتخاب کنند ، ما در این قسمت از مقاله می خواهیم تعدادی از امکانات این اپلیکیشن را بیان کنیم :

1. آزمون های آنلاین و منظم هفتگی

2. آزمون ها و پرسش های دوره ای

3. امکان نصب اپلیکیشن پاپیتا روی سیستم عامل اندروید و iOS

4. طراحی جذاب و کودکانه

5. طراحی ویدیو های جالب و شاد برای بهتر شدن فرایند آموزش و یادگیری

6. استفاده از موزیک های شاد کودکانه

7. استفاده از صوت های قوی و واضح

8. امکان استفاده آفلاین

9. گسترده بودن دایره لغات 

نحوه نصب اپلیکیشن پاپیتا روی اندروید و iOS

نصب اپلیکیشن پاپیتا روی اندروید

ازآنجایی که نصب اپلیکیشن های روی سیستم عامل اندروید راحت و بی دردسر است ، شما می توانید پس از مراجعه به لینک ارائه شده و دانلود آن ، فرآیند نصب  را به راحتی طی کرده و از آن استفاده نمایید.

نصب اپلیکیشن پاپیتا روی iOS

 تلفن های هوشمند و تبلت هایی که سیستم عامل iOS روی آنها نصب شده است و تمایل به خریداری و استفاده از این برنامه دارند ، بعد از دانلود مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings >  General > Device Management > COMPUTECH KUYUMCULUK TELEK

روی آن اشاره کرده و بعد گزینه Trust COMPUTECH KUYUMCULUK TELEK…  را انتخاب کرده و پیغام پاپ آپ نمایش داده شده را با انتخاب گزینه Trust تایید کنید و اجازه دهید تا اپلیکیشن نصب شود.

دانلود اپلیکیشن پاپیتا

نصب نسخه اندروید و ios

برای دانلود اپلیکیشن و دانلود نسخه اندروید یا دانلود نسخه  ios برای آیفون میتوانید به گوگل پلی و اپ استور و وب سایت پاپیتا مراجعه کنید و یا از طریق لینک زیر اقدام به دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن اندروید و IOS پاپیتا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه