اموزش روابط عاشقانه تصویری

اموزش روابط عاشقانه تصویری

آموزش انواع پوزیشن های زناشویی + تصاویر پوزیشن های جنسی را در این بخش از آموزش رابطه زناشویی سایت گهر مشاهده نمایید.

اموزش روابط عاشقانه تصویری

اموزش لب گیری عاشقانه تصویری

آموزش انواع پوزیشن های زناشویی

مسائل جنسی از مهمترین مسائل زندگی زناشویی محسوب میشود وبرای زوجین در هر سن و سالی حائز اهمیت است و نمیتوان به نقش آن توجهی نداشت و آن را نادیده گرفت.

متاسفانه در کشورمان این مسائل به دلیل شرایط فرهنگی به صورت گسترده آموزش داده نمیشود  منابع مشخصی نیز در دسترس عموم قرار نگرفته و زوجین جوان با عدم اگاهی در مسائل جنسی روبه رو هستند.

نحوه صحیح دخول

برخی از زوجین به تقلید از فیلم های پورنو اقدام به انجام حرکات خارج از عرف و خطرناک میزنند که برای آنها بسیار آسیب پذیر بوده و مشکلات زیادی را برای انها به وجود می اورد.

پوزیشن هایی که در فیلم های پورنو صورت میگیرد برای تحرک کردن مخاطب و همچنین جذاب شدن آن است و روش هایی که انها انجام میدهند به هیچ عنوان صحیح و استاندارد نیست.شب زفاف

نحوه صحیح دخول حالتی است که مرد و زن در شرایطی راحت و بدون هیچگونه فشاری قرار داشته باشند و بتوانند به راحتی تمرکز کنند و از رابطه جنسی با همسر لذت ببرند.

پوزیشن رو در رو خوابیده

در این پوزیشن زن دراز میکشد و پاهای خود را باز کرده و همسرش روی او افتاده و دخول را انجام میدهد.

تصاویر بهترین پوزیشن و حالت در رابطه جنسی

اموزش روابط عاشقانه تصویری

این حالت بسیار مناسب و توصیه شده توسط کارشناسان سکسولوژیست میباشد که زن و مرد به چهره و چشمان خود نگاه کرده و ارتباط خیلی عمیقی بین انها برقرار میشود و تاثیر بسیار زیادی در ارگاسم و ارضاء شدن زوجین دارد.

در این ادامه این پوزیشن زن میتواند برای بیشتر لذت بردن از دخول پاهای خود به به شکل تصویر زیر جمع کرده که ورود و خروج آلت تناسی همسر را به خوبی احساس کرده و لذت بیشتری را ببرد.

تصاویر بهترین پوزیشن و حالت در رابطه جنسی

اموزش روابط عاشقانه تصویری

پوزیشن نشست و دراز کش

این حالت نیز از محبوبترین حالت های دخول محسوب میشود و شوهر باید دراز بکشد و همسرش بر روی آلت (به طوری که آلت درون واژن وارد شود) بنشیند.

در این حالت زن با بالا و پایین کشاندن خود عمل دخول را به دلخواه خود انجام میشد و بهترین روش برای ارگاسم رساندن خود زن است چرا که کنترل دخول بر عهده او میباشد.

اموزش روابط عاشقانه تصویری

پوزیشن های زناشویی

در رابطه جنسی حالات مختلفی وجود دارد که بهترین و مناسب ترین روش دو حالتی بالا بود.

اما زوجین قبل از شروع دخول باید با لمس و آغوش گرفتن یکدیگر شرایط تحریک و زمینه آن شروع رابطه جنسی را فراهم نمایند.

همچنین بوسیدن های طولانی و لمس اندام های جنسی یکدیگر قبل شروع دخول میتواند کمک بسیار زیادی در رابطه ای موفق و لذت بخش داشته باشد.

اموزش روابط عاشقانه تصویری

برخی از آقایان نیز برای جلوگیری از زود انزالی اقدام به خوردن قرص های مختلفی میکنند که میتواند تاثیر زیادی بر کاهش لذت جنسی داشته باشد.

در هر صورت باید به این نکته توجه داشته باشید که با تحقیقات و مطالعه مقاله های آموزشی اطلاعات خود را در زمینه مسائل زناشویی افزایش دهید.

تصاویر رابطه جنسی عاشقانه

اموزش روابط عاشقانه تصویری اموزش روابط عاشقانه تصویری اموزش روابط عاشقانه تصویری اموزش روابط عاشقانه تصویری اموزش روابط عاشقانه تصویری

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه