اصول بهبود رتبه الکسای شما

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 18 آذر

برای آن که بتوانید در دنیای متنوع سایت های قدرتمند حال حاضر فرصتی برای عرض اندام داشته باشید، باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید که این نکات در نهایت شما را به همان سمتی که انتظارش را دارید هدایت خواهد کرد. یکی از این نکات بهبود الکسای سایت خودتان می باشد. زمانی که شما یک سایت را راه اندازی می کنید، کاربران بسیار کمی دارید و عموم این کاربران به صورت کاملا اتفاقی با شما آشنا شده اند. این آشنایی کم کم روند صعودی پیده می کند و کاربران سایتتان هر روز بیشتر و بیشتر می شوند. اما در این بازی نکات منفی نیز وجود دارد. یکی از نکات منفی در جذب کاربران این است که این کار با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد.

اصول بهبود رتبه الکسا وب سایت

اصول بهبود رتبه الکسای شما, پورتال خبری فرهنگی گهر

زمانی که سرعت جذب کاربران پایین باشد شاید سال ها طول بکشد که شما به اهداف تعیین شده برای سایت خودتان دست یابید. آیا گذاشتن چنین زمانی عاقلانه است؟ زمانی با قاطعیت به این سوال جواب منفی خواهید داد که بدانید به کمک بهبود الکسای سایت می توانید این زمان را حتی تا یک دهم برابر نیز کاهش دهید. یعنی اگر قرار است این پروسه ۱۰ سال زمان ببرد، شما آن را با رعایت نکات یاد شده به یک سال کاهش خواهید داد. برای آن که بتوانید از چنین خدماتی بهره ببرید به سایت ها و مراکز ارائه دهنده این خدمات نیاز خواهید داشت. یکی از برترین سایت های مربوط به خدمات الکسا برای سایت، وبسایت رسمی الکسا یار می باشد که در تصویر زیر می توانید نمایی از صفحه اصلی این سایت را مشاهده کنید.

تمامی کارهایی که برای سایت خود انجام می دهید در نهایت به اهدافی منجر خواهد شد که شاید این اهداف شما را به سوی جلو و شاید به عقب ببرند. اهداف تعیین شده توسط شما لزوما همیشه کارایی مثبت نخواهند داشت ولی برخی از آن ها مانند بالا بردن بازدید سایت همیشه یک اصل بسیار مهم شمرده می شود. اما این بالا بردن باید با روش های اصولی صورت گیرد در غیر این صورت نه تنها گامی به جلو به شمار نمی آید بلکه دقیقا مانند یک عقب گرد عمل می کند. سایت رسمی الکسا یار به دلیل بهره گیری از تیم متخصص در این زمینه می تواند تاثیر چشم گیری در این افزایش بازدید داشته باشد.

همان طور که می دانید ثبت نام در سایت رسمی الکسا یار و آشنایی با خدمات این سایت بزرگ برای شما هزینه ای در برنخواهد داشت. پس یکی از اولین پیشنهادات ما به شما این است که به صورت رایگان این ثبت نام اولیه را انجام دهید چرا که برای شما هیچ ضرری به همراه نخواهد داشت. زمانی که این ثبت نام را انجام دادید باید تمامی خدمات این سایت را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید تشخیص دهید کدام خدمات برای بالا بردن بازدید سایت شما مفیدتر از سایر خدمات عمل می کند. بررسی های اولیه برای آشنایی با این خدمات بسیار اهمیت دارد، چرا که معمولا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی برای خرید خدمات کاربردی ریسک زیادی را متحمل می شوند ولی زمانی که از مفید بودن یک خدمت آگاه باشید دیگر این ریسک برایتان معنا نخواهد داشت.

اصول بهبود رتبه الکسای شما, پورتال خبری فرهنگی گهر

تجربه بیانگر این مسئله است که در فرصت بسیار کوتاهی حتی کمتر از یک ساعت هم می توانید تمامی کاربردهای موجود بر روی وبسایت رسمی الکسا یار را مطالعه کنید ولی اگر دوست دارید می توانید وسواس بیشتری به خرج داده و زمان بیشتری به اولین آشنایی خود اختصاص دهید.پس از مدتهای تلاش بر روی سایتتان نهایتا بهترین نمونه کار افزایش رنک سایت شما همین کارهای ساده ای است که برای بهبود عملکرد سایتتان انجام می دهید. اما باید به نکات بسیار مهم دیگری نیز توجه داشته باشید تا این روند رو به رشد با مشکلی رو به رو نگردد. نکته اول در این باره این است که به قسمت قوانین سایت الکسا یار مراجعه کنید.

در این قسمت که یکی از با اهمیت ترین قسمت های سایت است باید بدانید چه چیزهایی برای الکسا یار مجاز و چه چیزهایی غیرمجاز به شمار می آیند. زمانی که وارد این قسمت می شوید متوجه خواهید شد که الکسا یار با برخی از سایت ها به هیچ عنوان همکاری نخواهد داشت و هیچ اقدامی برای افزایش رنک سایت آن ها نمی تواند انجام دهد. به طور مثال در اولین قانون این سایت نیز اشاره شده است که الکسا یار با سایت های ارائه دهنده خدمات عبور از فیلترینگ مانند سایت های فروش اکانت های پروکسی، VPN و سایت های به اشتراک گذاری نرم افزارهای فیلترشکن. پس اگر سایت شما سایتی است که با قوانین الکسا یار در تضاد می باشد بهتر است همین ابتدای کار قصد خود را برای همکاری با این تیم تخصصی منتفی کنید.

برای همکاری با هر تیمی همیشه باید تمامی جوانب این همکاری را در نظر بگیرید. این یک اتفاق کاملا طبیعی است که در ابتدای همکاری با هر شخصی سوالاتی ذهن شما را درگیر خواهد کرد. در مورد الکسا یار نیز این مسئله کاملا صحت دارد و هر وبمستری که برای اولین بار قصد همکاری با این تیم حرفه ای را دارد، سوالات بسیار زیادی در ذهنش نقش می بندد. در سایت رسمی الکسا یار قسمتی برای پاسخ دهی به این سوالات در نظر گرفته شده است که در منو سوالات متداول قابل مشاهده می باشد. این سوالات عموما سوالات اصلی هر وبمستری است که قصد دارد به عنوان یک همکار با تیم الکسا یار همکاری داشته باشد.

بهتر است شما نیز برای اولین بار یک مرتبه به این قسمت رجوع کرده و سوال و جواب های قرار گرفته در این قسمت را به طور کامل مطالعه نمایید. این سوالات و پاسخ ها به صورت هوشمندانه ای انتخاب شده اند که بتوانند پاسخ گویی اکثر نیازهای کاربران سایت باشند ولی با این حال هنوز ممکن است سوالاتی در ذهن داشته باشید که در این قسمت نیز به جواب آن ها دست پیدا نکرده اید. راه حل پایانی برای این سوالات این است که به قسمت ارتباط با ما یا تماس با ما در سایت الکسا یار مراجعه کرده و جواب تمامی سوالات خود را چه به صورت سطحی و چه به صورت کاملا تخصصی از جانب پشتیبانان این سایت دریافت نمایید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي