اصول اساسی ماساژ جنسی بدن زن (ویژه متاهلین)

تاريخ : 11 آبان

پیش نوازشی مرحله ای است که قبل از انجام عمل دخول صورت می گیرد تا دو طرف رابطه آمادگی لازم را برای یک رابطه خوب و کامل پیدا کنند. بوسه دادن و بوسیدن بدن یکی از مراحل پیش نوازش می باشد. یکی دیگر از مراحل پیش نوازش که بسیار مفید می باشد ماساژ می باشد.

اصول اساسی ماساژ جنسی بدن زن (ویژه متاهلین), پورتال خبری فرهنگی گهر

انجام ماساژ ممکن است بصورت امر جنسی درآمده، جریانی از نوازشها و مالش را از بالای سر تا نوک انگشتان پا پدید آورد. یک ماساژ میتواند شامل تنوعی از نوازشهای لطیف، سست و آرام، تا مالشهای محکم وحرکات قوی باشد. زیبایی ماساژ جنسی در آنست که حرکات آن شبیه نتهای موسیقی و یا حرکات موسیقی، آنقدر متنوع است که میتواند همیشه شما را در پاسخگوئی خلاق به تغییر نیازها و حالات شریکتان توانا سازد.
این امر ممکن است بصورت مقدمه ای برای مواجهه جنسی گردد که بدین طریق تمامی بدن برای لذت بردن آمادگی بیشتری یافته واحساس شهوت میکند. ماساژ جنسی به ایجاد اعتماد فیزیکی وروانی کمک میکند زیرا یکی از طرفین خود را در احاطه دستهای دیگری قرار میدهد. در حین ماساژ، شخص ماساژ دهنده باید احترام به نیازها و پاسخهای درونی طرف مقابل را بیاموزد.ماساژ به شکلها و روشهای مختلفی صورت می گیرد. اما عمده مراحل آن با هم شبیه است و باید یکسری مسایل اساسی را در آن رعایت نمود.
آرامش و طمانینه از مهمترین ارکان ماساژ جنسی می باشد. ماساژی که با عجله و شتاب صورت گیرد نتیجه مطلوبی به همراه ندارد.آماده کردن فضا برای ماساژ از دیگر ارکان یک ماساژ جنسی خوب و لذتبخش می باشد.

اقداماتی مانند تاریک نمودن اتاق و روشن کردن چراغ خواب رنگی- گذاشتن یک موسیقی ملایم- استفاده از تخت یا تشک مناسب و استفاده از روغن ماساژ می تواند به انجام بهتر ماساژ کمک کند.

 

فرد ماساژ گیرنده به روی شکم می خوابد و فرد ماساژ دهنده دستهای خود را آغشته به روغن ماساژ نموده و به آرامی عضلات پشت گردن را در دوطرف ماساژ داده و به تدریج در کنار ستون فقرات تا شیار بین باسن ماساژ را ادامه می دهد.

 

در قسمت بالای پشت ماساژ را به سمت بازوها ادامه داده و عضلات بازو و ساعد دستها را نیز به آرامی ماساژ می دهد. در قسمت پایین پشت ماساژ تا عضلات جلوی قفسه سینه ادامه می یابد و به پهلوها نیز امتداد می یابد.

سپس قسمت پشت و داخل رانها به آرامی ماساژ داده شده و پس از عبور از زانو پشت ساق پا و اطراف قوزک نیز ماساژ داده می شود. کف پا و انگشتان پا نیز یکی از قسمتهای مهم می باشد.

 

اصول اساسی ماساژ جنسی بدن زن (ویژه متاهلین), پورتال خبری فرهنگی گهر

 

پس از ماساژ تمام قسمتهای پشت و پا ها ماساژ ناحیه باسن به آرامی انجام می شود و اطراف مقعد و ناحیه تناسلی نیز ماساژ داده می شود. سپس فرد برگشته به پشت می خوابد و از گردن تا جلوی قفسه سینه و سپس شکم و پهلوها ماساژ داده می شود. بعد از آن ناحیه سینه ها و اطراف سینه ها ماساژ داده شده و در آخر ناحیه اطراف آلت تناسلی ماساژ داده می شود. در ماساژ سینه ها از فشار دادن نوک سینه ها اجتناب شود.
برخی افراد در هنگام ماساژ پشت به آرامی روی باسن شریک جنسی نشسته و عمل ماساژ را انجام می دهند که تاثیر بسیار خوبی دارد. بویژه زمانی که فرد ماساژ دهنده در هنگام ماساژ به آرامی با شکم خود  باسن و سطح پشت فرد ماساژ گیرنده را مالش می دهد و همچنین با استفاده از آلت تناسلی خود میان پا ها و سطح خارجی آلت تناسلی خانم را نوازش می کند. به این نوع ماساژ جنسی در اصطلاح ماساژ سه دستی می گویند. ( استفاده از آلت تناسلی به عنوان دست سوم)

 

یکی از نکاتی که در هنگام ماساژ باید به آن توجه نمود اینکه بوسیدن قسمتهای مختلف بدن شریک جنسی و بیان الفاظ عاشقانه لذت ماساژ را چندین برابر می نماید. ماساژ نواحی اطراف ناحیه تناسلی و همچنین خود ناحیه تناسلی بعنوان آخرین مراحل ماساژ انجام گیرد و عجله ای برای ماساژ و مالش این نواحی وجود نداشته باشد.
برخی از آقایان در پایان ماساژ – داخل واژن یا مجرای تناسلی خانم را نیز ماساژ می دهند که لازم است به چند نکته توجه نمود.

اول رعایت بهداشت فردی است. ناخنها باید کوتاه باشد و دستها با آب و صابون شسته شده باشد. حتی المقدور از دستکش لاتکس استفاده شود و به جای روغن ماساژ از ژل مخصوص استفاده شود. ( ژل لوبریکانت که در داروخانه ها در معرض فروش قرار می گیرد) فقط یک انگشت و به آرامی وارد مدخل واژن گردد.

از فشار بیش از حد خودداری گردد و حرکت انگشت به آرامی و در سطح شکمی مجرا انجام گردد. رعایت نکات ذکر شده در مواقعی که قصد مالش ناحیه مقعد و داخل آن نیز صورت می گیرد باید رعایت شود.

 

در صورتیکه روغن ماساژ فراهم نباشد می توان از روغن زیتون استفاده نمود. البته روغن های مخصوص ماساژ ارجحیت دارد.لازم است مجددا تاکید گردد که ماساژ خوب ماساژی است که در فضا و شرایط مناسب و با حفظ طمانینه و آرامش انجام گیرد و دو طرف با حوصله به انجام آن بپردازند تا نهایت لذت را از انجام آن و رابطه جنسی بعد از آن ببرند.

یک ماساژ خوب تاثیر بسیار زیادی در به ارگاسم ( اوج لذت جنسی) رسیدن یک خانم دارد. رعایت سه اصل بیان شده می تواند در به ارگاسم رسیدن خانمها نقش بسیاری ایفا کند و میزان ارگاسم را تا ۹۰ درصد افزایش دهد.
منبع:doctorsheikh.blogfa.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي