آنجلینا جولی هم برای دریاچه ارومیه ابراز نگرانی کرد

آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی برای خشک شدن دریاچه ارومیه ابراز نگرانی کرده

آنجلینا جولی هم برای دریاچه ارومیه ابراز نگرانی کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

بعد از هجوم دهها هزار ایرانی به صفحه اینستاگرام دی کاپریو (پس از اظهار نگرانی وی درباره دریاچه ارومیه) آنجلینا جولی، از این هجوم به شدت ابراز نگرانی کرد و گفت: «من به فکر استاد جمشید مشایخی هستم که الان باید این همه راه تشریف بیاورند این جا تا مبادا به خاطر آن چند هزار کامنت غیر تشکر آمیز(!)کسی در هالیوود نسبت به ایرانی ها فکر بدی داشته باشد!»

وی در ادامه گفت:«حالا که بازار ابراز نگرانی گرمه من هم درباره این موارد به شدت ابراز نگرانی می کنم که چرا قباد شهرزاد رو طلاق داد؟ مگه بهش قول نداده بود باهاش بمونه؟ چرا صاحب سوپر میوه حاجی ارزونی، میوه های خرابش را در جوی آب می ریزد؟ چرا زباله های خشک و تر از هم جدا می شوند؟ این سیاست جدا سازی قرار است تا کجا ادامه یابد و سکوت معنی دار مجامع حقوق بشری در این رابطه چه توجیهی دارد؟! چرا خورشید می تابه؟ چرا زمین می چرخه؟»

در همین رابطه یک مقام ارشد سازمان ملل که درباره ناآرامی های خاورمیانه، یک روز در میان به شدت ابراز نگرانی می کند، به خبرنگار مهرآباد گفت: «در حال حاضر سازمان ملل بین انتخاب دی کاپریو و آنجلینا جولی به عنوان “سفیر نگرانی سازمان ملل!” تردید دارد ولی احتمالا در نهایت فردی را به عنوان سفیر نگرانی سازمان ملل انتخاب کنیم که بیشترین هجوم به صفحه شبکه های اجتماعی اش را از طرف کاربران ایرانی داشته باشد!»

در همین رابطه برخی کامنتهای هجوم برندگان به صفحه اینستاگرام دی کاپریو خواندنی است. مثلا “م . ز” در کامنتش نوشته است:«چیه؟ اسکار گرفتی لات شدی؟ فکر کردی مردم همیشه در صحنه ما نفهمیدن اون خرس گریزلی که کشتی ، همه اش جلوه های ویژه ۳D بوده؟!» و “هدیه . دال” در کامنتش نوشته است: «یعنی شما از روی “گوگل مپ” خشکی دریاچه ارومیه رو دیدین، ولی تا حالا یه نگاهی به اون خونه دو طبقه تو خیابون اقاقیا، نبش چهار راه شمشاد ، ننداختین؟!» و همشهری دلولپسی هم کامنت گذاشته است:«اگه فکر کردین در دوران پسابرجام می تونین درباره خشکی و خیسی دریاچه های ما اظهارنظرهای مداخله جویانه داشته باشین کور خوندیدن … یادت باشه هرگز نباید دریاچه های خشک یه ایرانی رو به رخش بکشی!» و عزیز بی اعصاب دیگری نوشته است: «شاید دریاچه های مان خشک شوند، ولی خون موجود در رگهای آریایی مان؛ هرگز! حالا این که چرا دریاچه های مان ، مثل خون آریایی مان نیستند که مرتب جوشش داشته باشند، این دیگر مشکل خود غیر آریایی شان است!»

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه