آموزش چیدمان و دکوراسیون منزل با نی بامبو

تاريخ : 5 مهر

با نی بامبو می توان دکوراسیون خانه را تغییر داد. در ادامه آموزش چیدمان و دکوراسیون منزل با نی بامبو را می خوانید

آموزش چیدمان و دکوراسیون منزل با نی بامبو, پورتال خبری فرهنگی گهر

استفاده از گیاه بامبو یکی از ساده ترین ایده ها برای آوردن چوب بامبو ها به فضای دکوراسیون داخلی شما می باشد. این بامبوها را می توانید به صورت شاخه ها بلند در گلدان های شیشه ای بزرگ با کمی آب نگهداری کنید و یا داخل خاک بکارید و از زیبایی آن لذت ببرید.

نی خیزران چه در خاک چه در آب می تواند جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون شما ببخشد. کافی است یکی ز آن ها را برای دکوراسیون فضایی مانند نشیمن خود انتخاب کنید و از داشتنش در فضای داخلی خود لذت ببرید.

یک راه دیگر برای داشتن سر سبزی و طراوت گیاهان در فضای دکوراسیون شما استفاده از ساقه های بامبو خشک که به نی های بامبو معروف اند، به جای گلدان است درست همانند تصویر بالا، کافی است سوراخ های به اندازه گلدان های خود داخل ساقه ها در بیاورید و یک دیوار سبز جذاب خودتان بسازید .

تزیین با نی خیزران امروزه در قالب های متنوع پر طرفدار شده است. از ساقه های بامبو می توانید در قالب لوازم دکوری استفاده کنید. تبدیل نی های بامبو به یک عنصر دکوری ارتباط زیادی با خلاقیت شما دارد می توانید همانند تصویر نی های بامبو را در یک گلدان قرار دهید و با نورپردازی آن را تزیین کنید.

حتی می توانید از آن ها لوازم کاربردی مانند لوازمی برای نگهداری تجهیزات آشپزخانه بسازید و چهره ی متفاوتی به دکوراسیون آشپزخانه خود ببخشید.

در تزیین منزل با چوب بامبو می توانید از نی های بامبو در قالب یک پارتیشن استفاده کنید، می توانید آن ها را به صورت منظم و یا نامرتب کنار هم بچینید و یک پارتیشن منحصر به فرد و خاص داشته باشید.

ایده ی دیگری که می توانید در تزیین با چوب بامبو داشته باشید، استفاده از آن برای دیوار راه پله می باشد، با این ایده می توانید فضای راه پله خود را منحصر به فرد کنید و از داشتنش لذت ببرید.

گاهی می توان برای جدا کردن دو فضا از یک پرده نیمه شفاف استفاده کرد. چیدن شاخه های بلند بامبو در کنار هم امکان داشتن یک پرده شفاف جذاب را برای شما فرآهم می کند.

به سادگی می تواند از پارتیشن های ساخته شده با نی های بامبو در هر فضایی استفاده کنید، فضاهایی مانند سرویس بهداشتی که به خوبی می توانید فضای روشویی را از فضای توالت جدا کنید حتی می توانید در دکوراسیون با نی بامبو آنها را رنگ آمیزی کنید و ظاهر تازه ای به آن ببخشید.

حضور بامبو در فضای سرویس بهداشتی می تواند به گونه های متفاوت باشد، می توانید از آن برای تزیین دیوار پشت آینه روشویی استفاده کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای سرویس بهداشتی خود ببخشید.

حتی می توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید و از نی های بامبو به عنوان جا حوله ای استفاده کنید!

استفاده از گیاه بامبو در فضای بیرونی را فراموش نکنید. در طراحی های محوطه خود به خوبی می توانید از گیاه و یا نی های بامبو کمک بگیرید و ظاهر متمایزی به آن ها ببخشید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي