آدرس پل طبیعت با ماشین

پل طبیعت یکی از جاذبه های جدید و زیبای گردشگری شهر تهران می باشد که امکانات خوبی هم برای گردشگران و بازدید کنندگان در این مکان فراهم آمده است.

از جمله این امکانات می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ، فضای سبز زیبای کار شده در دو طرف پیاده راه و کافه گالری اشاره کرد. این پل با توجه به پس‌زمینه‌های زیبایی که در اطراف آن دیده می‌شود، به محلی زیبا برای عکاسی و گرفتن عکس‌های یادگاری هم تبدیل شده است.

آدرس پل طبیعت با ماشین و به صورت پیاده

آدرس پل طبیعت با ماشین

آدرس

پل طبیعت بر روی بزرگراه مدرس احداث شده است و  پارک طالقانی را به بوستان آب و آتش متصل می‌کند.

مسیر رفتن به پل طبیعت تهران با ماشین و پیاده

شما برای رفتن به پل طبیعت چند راه پیش رو دارید. اول این که با مترو به این پل بروید و دوم اینکه با ماشین شخصی خود به این پل بروید. البته پیشنهاد ما استفاده از مترو است. از هر ایستگاهی که هستید خود را به ایستگاه شهید حقانی برسانید. بعد از خروج از ایستگاه به موزه دفاع مقدس می رسید راهتان را ادامه دهید در روبه رویتان پارک حقانی را می بینید به سمت چپ بروید به راه تقریبا سربالایی که از سنگ ریزه است میرسید. مسیر را ادامه دهید تا به راه چوبی برسید. اگر مسیر را تا انتها ادامه دهید به پل طبیعت می رسد.

ولی اگر قصد این رو دارید که با ماشین شخصی بروید، از آدرسهای زیر استفاده کنید. لبته قبلش حتما از نقشه گوگل هم استفاده کنید که در بخش “موقعیت” می توانید آن را ببینید.

دو راه برای رفتن به این پل با وسیله شخصی وجود دارد

1- از خیابان میرداماد وارد خیابان آفریقا (نلسون ماندلا) می شوید و سپس به سمت شمال حرکت می کنید. فقط قبل از این که خیابان تمام شود جای پارک پیدا کنید، چون طبیعتا در بزرگراه نمی شود پارک کرد.

2- بیندازید در اتوبان حقانی از غرب به شرق و سپس وارد خیابانی که بین بوستان طالقانی و باغ موزه دفاع مقدس قرار دارد بشوید.این خیابان خلوت است و جای پارک هم فراوان است.

آدرس پل طبیعت با ماشین

نمای پل طبیعت بر روی بزرگراه مدرس

پل طبیعت از نظر معماری و گردشگری دارای ارزش بسیار زیادی است و هر روز مردم زیادی از آن دیدن می‌کنند. بازدید از این پل هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب امکان‌پذیر است

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه