آدرس شهر رویاها اصفهان

شهربازی ها همواره مکان مورد علاقه برای شادی و هیجان و رهایی از دغدغه های زندگی روزمره اند و ما امروز آدرس شهر رویاها اصفهان را که بسیار جذاب و پرهیچان برای همه گروه سنی ها می باشد را به شما معرفی می کنیم و اطلاعات کاملی از این شهر رویاها در اختیارتان قرار میدهیم.

 

آدرس شهر رویاها اصفهان

آدرس شهر رویاها اصفهان

شهربازی سرباز شهر رویاها بزرگ ترین شهربازی سرباز خاورمیانه با جنس شبیه سازی الکترونیکی است که در سال 1393 به بهره برداری رسید.

این پروژه 60 میلیارد تومانی که قرار بود در سال 1390 به بهره برداری برسد با توجه به تحریم ها و مشکل در ورود تجهیزات، در سال 1393 مورد استفاده قرار گرفت.

 

نام: شهر رویاها

کاربری : شهربازی

نوع : سرباز

شعار : بزرگ ترین شهربازی سرباز خاور میانه

زیر بنا : 170 هزار متر مربع

مساحت کل : 170 هزار متر مربع

تعداد طبقات : 1 طبقه

کارفرما : شهرداری اصفهان

مجری : شرکت سامان گستر اصفهان ـ شرکت چینی

 

امکانات:

 سینماهای چهار بعدی – ماشین سواری چهاربعدی – گردش فضایی – سالن بازی های کامپیوتری – شهر دایناسور ها – استودیو جلوه های ویژه – بازیهای آبی – بازی در فضای باز ویژه كودكان – هتل و مراكز تجاری

آدرس شهر رویاها اصفهان

شهر رویاها اصفهان

آدرس شهر رویاها اصفهان

توضیح:

شهربازی سرباز شهر رویاها بزرگ ترین شهربازی سرباز خاورمیانه با جنس شبیه سازی الکترونیکی است که در سال 1393 به بهره برداری رسید. این پروژه 60 میلیارد تومانی که قرار بود در سال 1390 به بهره برداری برسد با توجه به تحریم ها و مشکل در ورود تجهیزات، در سال 1393 مورد استفاده قرار گرفت.
نخستین محموله ی تجهیزاتی این پروژه شامل چرخ و فلک ، قطار ، ماشین سواری و بازی های رایانه ای در سال 1390 از چین وارد ایران شد که به گفته ی مرتضی حسام نژاد این تجهیزات از بهترین ابزار های صادراتی چین هستند.

آدرس شهر رویاها اصفهان

بزرگراه کمربندی شرق اصفهان – پس از روشن دشت – نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

قیمت بلیط:

روش اول : 40000 تومان به ازاء هر نفر افراد بالای 140 سانتی متر و 30000تومان به ازاء هر نفر افراد بین 110سانتی متر تا 140سانتی متر و برای افراد زیر 110سانتی متر ورودی رایگان
در این روش هربازی برای هرنفر و یک مرتبه میسر بوده که استفاده از دستگاه ها رایگان می باشد
 
روش دوم:ورودی 5000تومان به ازاء هر نفر و 15000تومان شارژ اصفهان کارت به ازاء هر نفر،در این روش مبلغ هربازی از  مبلغ شارژ اولیه اصفهان کارت کسر می گردد

در فصل گرم: 17 الی 24 (روز های تعطیل: 8:30 تا 13 و 17 الی 24)

در فصل سرد: 9 تا 19 (شنبه ها و یکشنبه ها تعطیل)

در ایام خاص همانند نوروز با تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن:    95020960 – 031

 آدرس اینترنتی:  www.isfahan.ir

 

 

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه