آدرس آکواریوم اصفهان ، آکواریوم اصفهان کجاست؟

شهر  اصفهان یکی از زیباترین اکواریوم های بزرگ خاورمیانه را در سال 96 ساخته است. آدرس آکواریوم اصفهان را به همراه عکس و دیگر اطلاعات آکواریوم اصفهان کجاست؟ را در مطلب زیر دنبال کنید.

آدرس آکواریوم اصفهان 

آکواریوم اصفهان کجاست؟

آکواریوم در مساحتی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در زیر زمین احداث شده است. این تونل ناژوان شامل ۳۳ آکواریوم است. این تونل به صورت مشارکتی با سرمایه گذار خارجی ساخته شده است.

ماهیان آب های شور و شیرین

گونه‌های مختلف آبزیان، ماهیان آب‌های شور و شیرین، ستاره‌های دریایی از پنج اقیانوس دنیا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

این مجموعه شامل ۳۳ آکواریوم پنج تا ده متری است و به صورت دنیای ۳۵ متری زیرآب، حجم ۱۰۸۰ متر مکعب آب را در خود جای می‌دهد و شهروندان می‌توانند در کنار و بالای سر خود زیباترین و کمیاب ترین گونه‌های دریایی را ببینند و بودن در فضای اقیانوس را تجربه کنند.

امکانات آکواریوم ناروژان

امکانات این آکواریوم ، آکواریوم های بزرگ ۵ الی ۱۰ متری ، آکواریوم های لمسی و سیلندر آکواریوم و نیز یک تونل آکواریوم به طول ۳۵ متر و همچنین یک بخش عکس یادگاری ، فروشگاه هدایا ، کافی شاپ و پارکینگی با مساحت ۳۰۰۰ است.

 

در آکواریوم اصفهان کودکان می‌توانند به گونه‌های مختلف از آبزیان غذا بدهند آنها را لمس بکنند ، لحظات و دقایق شاد و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

این آکواریوم برای اولین بار است که در کشور  با این وسعت افتتاح شده است.

در این تونل آکواریوم از ۵ اقیانوس دنیا گونه‌های مختلف آبزیان، ماهیان آب‌های شور و شیرین، ستاره دریایی و… به نمایش گذاشته می‌شوند.

تعداد ماهی‌ها و گونه‌های جانوری 

۶۵۰۰ موجود زنده ، بالغ بر ۳۰۰  تا ۳۵۰ گونه از ماهی های پنج قاره جهان

آبزیان  آکواریوم  اصفهان حدود ۶۵۰۰ موجود زنده میباشد که بالغ بر ۳۰۰ تا ۳۵۰ گونه از ماهی های پنج قاره جهان را در خود جای داده است که حدود ۱۰۰ قطعه از این آبزیان جزء خطرناکترین ، نادرترین و عجیبترین گونه از ماهیان است. همچنین ۶ نوع کوسه در تونل آکواریوم اصفهان زندگی می‌کنند.

 

آکواریوم اصفهان با سرمایه گذاری مشترک شرکت اقیانوس آکواریوم ترکیه و شهرداری اصفهان ساخته و به بهره برداری رسیده است.

ساعت بازدید از مجموعه

ساعات بازدید از مجموعه آکواریوم اصفهان درتمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۶  بعد از ظهر به صورت یکسره امکان پذیر است.

قیمت بلیت آکواریوم در روز یکی از روزهای هفته که پذیرای خانواده ها با تخفیف است . برای بزرگسال ۱۵۰۰۰تومان و کودکان ۱۲۰۰۰ تومان است.

آدرس: اصفهان، پارک ناژوان ، بلوار الفت ، آکواریوم اصفهان

تلفن: ٣٧٧٨٠٠١٣ -۰۳۱, ٣٧٧٨٠٠١۴ -۰۳۱, ٣٧٧٨٠٠٨٢ -۰۳۱

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه