آخر سریال بانوی عمارت چی میشه

آخر سریال بانوی عمارت چی میشه

سریال بانوی عمارت، روایت داستان عاشقانه ایست که در دوران قاجار اتفاق می افتد و با بازیگران خوب آن، سریال را برای  بینندگان جذابتر می کند.

آخر سریال ارسلان میرزا بالاخره بوسیله بکتاش هویت حضرت والا را شناسایی و او را می کشد ، امیرهوشنگ بدنیا می آید و افسرالملوک هم به عقد طبیب در می آید و ارسلان میرزا به اتفاق خانواده برای حفظ آرامش و جان خود موقتا به پیشنهاد بکتاش به عثمانی سفر می کند

آخر سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت هرشب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می شود . طبق شنیده ها در قسمت پایانی سریال بانوی عمارت ماجرا های جذابی رخ می دهد . خلاصه قسمت اخر سریال بانوی عمارت پس از پخش در این پست قرار داده می شود .

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی بعد از یکسال فیلمبرداری در تهران ، کاشان و قزوین به ایستگاه پایانی رسید.آخر سریال بانوی عمارت چی میشه

سریال بانوی عمارت

بانوی عمارت سریالی تاریخی با داستانی عاشقانه است که با بازی متفاوت هنرمندانی چون اندیشه فولادوند ، شبنم فرشادجو ، غزل شاکری و … است که به زودی بعد از انجام مراحل فنی و تدوین روی آنتن میرود.

پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند که برای پخش از شبکه سه سیما آماده می شود.

سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می‌رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است.رخی از شخصیت‌های تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که به عنوان مثال یکی از شخصیت‌های ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا اینکه ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما این گونه که آن را در درام خودمان استفاده می‌کنیم چرا که پیش از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویدادهای تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیشبرد قصه داشته باشیم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه