انواع گوشی هوشمند ارزان سال 1394

تاريخ : 17 اسفند
اخبار روز موبایل را همه روزه می توانید از سایت گهر دنبال کنید. همانطور که می دانید گوشی هوشمند از انواع گوشی های پر طرفدار است که در اینجا ارزان ترین این نوع گوشیها معرفی شده است.
.
انواع گوشی هوشمند ارزان سال 1394, پورتال خبری فرهنگی گهر
.
همه امکان خرید بهترین و پر قدرت‌ترین تلفن‌ها را ندارند. برای اغلب افراد یک گوشی ارزان که به با آن بشود آن‌لاین شد، تلفن زد و تکست فرستاد کافی است. این‌جا چند گوشی ارزان و خوب را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر هم خودتان گوشی خوب دارید، شاید برای مواقع ضروری به یک تلفن ارزان‌تر نیاز داشته باشید، جایی می‌روید که امکان گم کردن گوشی هست، یا می‌خواهید برای فرزندان‌تان اولین تلفن‌شان را بخرید و نمی‌خواهید خیلی خرج کنید. عید هم که دارد نزدیک می‌شود!
قبلاً وقتی می‌خواستیم گوشی ارزان بخریم سراغ گوشی هوشمند نمی‌رفتیم، همان گوشی‌های معمولی برای تلفن زدن و تکست کافی بود. ولی با پیشرفت تکنولوژی این روزها امکان پیدا کردن تلفن‌های به نسبت ارزان هوشمند که از برخی جهات واقعاً مثل کامپیوتر کار می‌کنند هست و قیمت هم فرق چندانی با گوشی‌های معمولی ندارد.
با این تلفن‌ها می‌توانید آن‌لاین شوید، ایمیل‌تان را چک کنید، اپلیکیشن دانلود کنید (البته برخی بازی‌ها ممکن است مشکل ایجاد کند)، از جی پی اس برای جهت‌یابی استفاده کنید و البته تلفن بزنید و تکست بفرستید. تقریباً همین. به لحاظ قدرت هم معمولاً ضعیف‌تر هستند و حافظه و جای ذخیره هم زیاد ندارند. صفحه لمسی دارند ولی معمولاً از۴ اینچ بزرگ‌تر نیست، نمایشگر اچ دی نیست و به آن سرعت تلفن‌های سطح بالا جواب نمی‌دهد. معمولاً هم دوربین دارند ولی با کیفیت پایین. طراحی هم خیلی زیبا نیست.

یکی از این تلفن‌ها LG L20 است که نسبت به قیمتش خیلی می‌ارزد. این یک گوشی اندروید است با صفحۀ لمسی ۳ اینچی ال سی دی. بلوتوث، جی پی اس و وا‌ی‌فای هم دارد. جای ذخیره‌اش ۴ گیگاست، یک دوال کور یک گیگی و ۵۱۲ مگا حافظه. یک دوربین هم در پشت گوشی تعبیه شده‌است.

یکی دیگر از این گوشی‌های ارزان  Alcatel Pop C1 است. یک تلفن اندرویدی با صفحه ۳.۵ اینچی، پردازش‌گر ۱ گیگا و ۵۱۲ مگا حافظه. باطری‌اش ۴۳۳ ساعت در استندبای کار می‌کند، جی پی اس، بلوتوث، وای فای و ۳G دارد.

گوشی ارزان دیگری که این جا معرفی می‌کنیم Samsung Galaxy Young 2 است. این گوشی به یک صفحۀ لمسی ۳.۵ اینچی، آندروید کیت کت، و یک دوربین ۳ مگا پیکسلی مجهز است. ۴ گیگا جای ذخیره دارد و یک پردازش گر یک گیگی و ۵۱۲ مگا حافظۀ رم. وای فای و ۳G و بلوتوث و مکان‌یاب هم دارد، و با باتری‌اش می‌توان ۶ ساعت حرف زد. ۱۰۸ گرم هم بیشتر نیست و راحت توی دست جا می‌گیرد.

یک تلفن دیگر از ال جی، LG L40 است با اندروید کیت کت. به لحاظ مشخصات خیلی با باقی گوشی‌های لیست فرقی ندارد. به علاوه به نرم‌افزار ال جی KnockOn هم مجهز است که از طریقش با یک ضربه می‌توانید صفحه را قفل کنید.

سامسونگ تلفن ارزان دیگری هم به بازار داده به نام Galaxy Fame. با اندروید جلی بین ۴.۱ کار می‌کند و از برخی جهات هم نسبت به سایر گوشی‌های ارزان امکانات بیشتری دارد. یک دوربین جلوی ۰.۳ مگا پیکسلی و یک دوربین پشت ۵ مگا پیکسلی. امکان کارت microSD که تا ۳۲ گیگا هم می‌رود نیز دارد.

تلفن ارزان دیگر Huawei Ascend Y330 است و یکی از بهترین‌های این لیست. با اندروید جلی‌بین کار می‌کند و صفحه‌اش ۴ اینچی است. ۴ گیگا جای ذخیره دارد و امکان اضافه کردن microSD تا ۳۲ گیگا هم هست. باتری خوبی دارد که تا ۳۲۰ ساعت در حالت استندبای کار می‌کند.

لومیای مایکروسافت Microsoft Lumia 435 نسبت به قیمت به همه گوشی‌های این لیست برتری دارد. این البته یک گوشی ویندوز است و صفحه‌اش مثل همه گوشی‌های لومیا براق و خوش‌رنگ است. وزن گوشی ۱۳۴ گرم و صفحۀ لمسی‌اش ۴ اینچی است. ۸ گیگا جای ذخیره دارد و با کارت microSD تا ۱۲۸ گیگا می‌شود اضافه کرد. باتری را می‌شود بیرون آورد و تا ۵۰۴ ساعت در حالت استندبای کار می‌کند. با یک گیگا حافظۀ رَم از سایر گوشی‌های ارزان سر است. البته دوربینش فقط ۲ مگا پیکسل است ولی یک وب کم در جلوی صفحه هست که در گوشی‌های ارزان کمتر یافت می‌شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي