گردان پرسپولیسی می شود

بعد از سپری كردن سه سال رویایی با ذوب و گذر از دروازه تیم ملی، حالا وقت خداحافظی فرا رسیده. شهاب گردان باید چمدان‌هایش را ببندد و اصفهان را ترك كند اما به چه مقصدی؟ هنوز مشخص نیست، البته خودش می‌گوید به پرسپولیس نزدیك‌تر از سایر تیم‌ها است. شهاب گردان از تیم ملی، داستان احتمالی پرسپولیسی شدن و جدایی‌اش از ذوب صحبت می‌كند. حرف‌هایی كه جالب است و در نوع خود خواندنی.

می‌خواهم خیلی زود بروم سر اصل ماجرا. درست است كه می‌گویند قطعا از ذوب جدا می‌شوی و تنها مانده سوت پایان فصل تا با تیم جدیدت قرارداد ببندی؟
خدا را شكر چند پیشنهاد خیلی خوب دارم ولی فكر كنم ذوب‌آهن مرا نمی‌خواهد. باید از حالا به طرفداران بگویم نمی‌خواستم جدا شوم اما احساس می‌كنم دیگر جای من در ذوب‌آهن نیست و علی‌رغم میل باطنی‌ام باید از تیم محبوبم دل بكنم.
چرا این حرف را می‌زنی؟
متاسفانه مسوولان ذوب‌آهن برخلاف سال‌های گذشته پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداده‌اند. دارند كاری می‌كنند كه یكسری از بازیكنان جدا شوند.

چه كسی این كار را انجام می‌دهد؟
مسوولان باشگاه. كسی نمی‌گوید بمانید یا نمانید. سال‌های گذشته وقتی فصل به اواسط خود می‌رسید كارهای تمدید قراردادمان انجام شده بود ولی امسال خبری از این داستان‌ها نیست! نه‌تنها من بلكه با اكثر بازیكنان تیم كه بازیكن آزاد هستند صحبتی برای تمدید قرارداد انجام نشده.
یعنی اگر صحبت می‌كردند دوست داشتی در ذوب بمانی؟
خب هم ذوب باشگاه خوبی است و هم اصفهان مردم خونگرمی دارد. می‌خواستم تا آخر فوتبالم در ذوب بمانم اما انگار نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد.
می‌گویند 99 درصد پرسپولیسی می‌شوی، درست است؟
خب باید این دو هفته بگذرد و بعد تیم بعدی‌ام را انتخاب كنم.
جواب ما را ندادی …
آره خب، یك جورهایی پیشنهاد پرسپولیس از تیم‌های دیگر علنی‌تر شده و من هم به این تیم نزدیك‌ترم تا بقیه تیم‌ها. همین هم باعث شده بیشتر مردم بگویند پرسپولیسی می‌شوی. البته الان حرفه‌ای نیست در این‌باره حرف زد و تیم بعدی را انتخاب كرد.
اما در لیگ‌های حرفه‌ای به آخر فصل كه نزدیك می‌شویم بازیكنان علنی تیم بعدی خود را انتخاب می‌كنند…
در فوتبال حرفه‌ای اینطور است اما در ایران هنوز چنین مساله‌ای جا نیفتاده. بعضی‌ها چنین مسائلی را می‌شنوند و ناراحت می‌شوند. خودم هم به كسی نگفتم اما نمی‌دانم چرا بحث حضورم در پرسپولیس علنی شده.
تو و خلعتبری دو قلوهای فوتبال ایران هستید. انگار تصمیم گرفته‌اید اگر ایران باشید در یك تیم بازی كنید؟
محمدرضا كه لژیونر است و فكر نمی‌كنم برگردد ایران. خلعتبری هر دو هفته یك بار حقوقش را به موقع می‌گیرد و تازه چك‌های مرا هم او پاس می‌كند (خنده) البته اگر خلعتبری برگردد ایران شك نكنید به یك تیم می‌رویم تا بار دیگر با هم همبازی شویم.
برای بازی با موزامبیك مهدی رحمتی غایب است. تو دروازه‌بان اول هستی یا فروزان؟
نمی‌دانم، این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد. فعلا خیلی از نفرات اصلی نیستند و درست نیست از حالا بگویم دروازه‌بان اول هستم یا دوم!

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

منبع: جوان امروز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه