قهرمانی نماینده ایران در والیبال ساحلی تایلند

به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، ديدار نهايي نهايي دومين تور آسيا – اقيانوسيهدر شهر سانخولاي تايلند برگزار شد و يکي از نمايندگان ايران با شکست حريفش به مقام قهرماني اين رقابت‌ها دست يافت.

تيم واليبال ساحلي هيئت واليبال هرمزگان ( ايران يک) متشکل از بهمن سالمي و رحمان رئوفي در اين بازي 2 بر صفر نيوزلند را شکست داد و قهرمان اين رقابت ها شد.
قهرمانی نماینده ایران در والیبال ساحلی تایلند
اين تيم در مراحل مختلف اين بازي 7 پيروزي متوالي برابر تيم هاي هند يک، ژاپن يک، فيليپين، نيوزلند، استراليا، قزاقستان يک و نيوزلند يک به دست آورد تا با اقتدار در ميان قدرتمند‌ترين تيم‌هاي ساحلي قاره آسيا و اقيانوسيه قهرمان اين رقابت‌ها شود.

تيم واليبال ساحلي شهرداري اروميه (ايران 2) که با ترکيب آق محمد سلاق و پرويز فرخي در اين رقابت ها شرکت کرده بود با کسب عنوان هفتمي به کار خود در اين رقابت‌ها پايان داد.

اين تيم نيز در دور مقدماتي و مرحله يک هشتم نهايي موفق به شکست تيم هاي اندونزي يک، نيوزلند 2، هند و اندونزي 2 شد اما در 2 بازي ديگر مغلوب قزاقستان يک و استراليا شد تا به عنوان هفتمي اين رقابت ها اکتفا کند.

ساحلي‌بازان ايران با هدايت رضا نائيني سرمربي تيم ملي واليبال ساحلي در اين مسابقات شرکت کرده‌اند و رده‌بندي آنها در اين مسابقات امتياز ويژه‌اي در رنکينگ مسابقات قهرماني آسيا (خرداد ماه 93 در چين) و بازي‌هاي آسيا کره جنوبي دارد.

نماينده‌هاي واليبال ساحلي ايران در نخستين تور آسيا و اقيانوسيه تايلند عناوين چهارم و پنجم را به دست آورده بودند.

منبع : varzesh3.com

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه