غرضی تنها کاندیدایی که در انتخابات امروز نماینده ناظر ندارد

تاريخ : 24 خرداد

رئیس ستاد انتخابات شورای شهر تهران اظهار کرد: غرضی تنها کاندیدای ریاست جمهوری است که در انتخابات امروز نماینده ناظر ندارد.

 

احمد شهرکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا دیشب ۱۲ هزار و ۵۰۰ کارت برای نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در شهر تهران صادر شده است اظهار کرد: به جز غرضی که هیچ کسی را به عنوان ناظر به فرمانداری معرفی نکرده است سایر کاندیدا‌ها براساس درخواستشان ناظر به فرمانداری معرفی و کارت مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: یکی از کاندیدا‌ها ۱۸۰۰ ناظر به فرمانداری معرفی کرده است که ما نیز براساس قانون، کارت‌های مورد نیاز را صادر کرده‌ایم.

 

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی براینکه صبح امروز یکی از ستاد انتخاباتی روحانی به فرمانداری آمده بود که معترض بود از ۵۰۰ کارت درخواستی ۲۵ عدد کارت برای نمایندگان ستاد روحانی در شهر تهران صادر شده است موضوع چیست؟ اظهار کرد: رئیس ستاد دکتر روحانی آقای اکبری است که ما ارادت ویژه‌ای به وی داریم این گفته‌ها صحت ندارد تاکنون ۴۰۰ کارت برای نمایندگان ناظر ستاد روحانی صادر شده است و ۳۵۰ کارت دیگر نیز همچنان در حال صدور و تحویل به ناظران ستاد روحانی است.

 

وی ادامه داد: برای انتخابات شورای شهر تهران نیز تاکنون ۶ هزار و ۸۰۰ کارت ناظر صادر شده است در واقع براساس قانون هر ۵ کاندیدا می‌تواند یک نماینده ناظر داشته باشد البته چند ائتلاف بزرگ انتخابات شورای شهر داریم که تعداد نمایندگان این ائتلاف‌ها ۲ هزار نماینده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي