عرضه پد شارژ بیسیم در نمایشگاه CES 2018

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

عرضه پد شارژ بیسیم در نمایشگاه CES 2018

عرضه پد شارژ بیسیم در نمایشگاه CES 2018, پورتال خبری فرهنگی گهر

نمایشگاه CES 2018؛ رقابت بر سر عرضه پدهای شارژ بیسیم

رقابت بر سر ساخت شارژهای بی‌سیم روز به روز در حال افزایش است و شرکت‌های فناوری در “نمایشگاه دستگاههای الکترونیک مصرفی” (CES) از پدهای مبتنی بر تماس و ابزارهایی که می‌توانند گوشی شما را با نور شارژ کنند، رونمایی کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، درنمایشگاه CES 2018 شارژرهای بی سیم بدون شک آن قدر حضور قدرتمندی دارند که نمی‌توان آنها را نایده گرفت.

در سراسر سالن‌های نمایشگاه، شرکت‌های مختلف شارژرهای متنوعی از پدهای شارژ خیره‌کننده گرفته تا سیستم‌های شارژ بیسیم که می‌توانند چندین دستگاه را همزمان شارژ کنند معرفی کردند.

از میان نام‌های محبوب می‌توان “آی اوتی” (iOttie) و”پاور کست”  (Powercast )همراه با “وای شارژ” (Wi-Charge)  را نام برد که “وای شارژ” می‌تواند  از پرتوهای مادون قرمز نور برای ارسال  نیرو از طریق سیم مجازی استفده کند.

“آی اوتی” پنج نسل از جوایز نوآوری “نمایشگاه الکترونیک مصرفی” (CES)  را در کارنامه خود دارد، و بار دیگر ثابت کرده که یک نام قابل اتکا در صنعت شارژرهای بیسیم است.

در نمایشگاه امسال، “آی اوتی” (iOttie)سری جدید بیسیم “آی اُ ان” (iON)خود از جمله یک پد شارژ سریع را رونمایی کرد.

در این سیستم از تکنولوژی شارژ بیسیم سریع موسوم “کیو آی”(Qi)  و سیستم کاهش حرارت استفاده شده است. و حتی شامل یک پورت اضافی است، بنابراین شما می‌توانید یک گوشی هوشمند دیگر را نیز به آن متصل کنید. سیستم پد شارژ که گوشی‌های مخصوصی را پشیبانی می‌کند در سراسر نمایشگاه CES دیده می‌شدند.

“پاورکست” نیز از فرستنده جدید خود که گفته می‌شود قادر به شارژ کردن چندین دستگاه تا مسافت ۲۴ متر است رونمایی کرد.

این تکنولوژی یک منطقه پوششی همانند “وای-فای”(Wi-Fi) را ایجاد می‌کند تا به صورت خودکار دستگاه‌ها را به طور بی‌سیم شارژ کند. این بدان معنی است که نیازی به پد شارژ نیست و فقط باید مطمئن شوید که دستگاه‌هایی که از این سیستم پشتیبانی می‌کنند از هدفون گرفته تا سنسورهای اتوماسیون خانگی در طول شب در محدوده فرستنده قرار دارند و بنا به گفته شرکت دستگاه تا صبح شارژ خواهد شد. دور بودن دستگاه‌ها بستگی به میزان شارژ مورد نیاز دستگاه‌ها دارد.

دستگاه‌هایی همانند هدفون، کنترلرهای بازی، ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای هوشمند تناسب اندام، که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند، مصرف باتری زیادی دارند و تا ۶۰ سانتی متری فرستنده به بهترین شکل شارژ می‌شوند.

دستگاه‌هایی مانند صفحه کلید و موس که زیاد باتری مصرف نمی‌کنند می‌توانند تا ۱.۸ متری از فرستنده دور باقی بمانند، در حالیکه کنترل‌های تلویزیون یا کارت‌های هوشمند می توانند تا سه متری فاصله داشته باشند و دستگاه‌های کم مصرف مانند سنسورهای اتوماسیون خانگی مانند سنسورهای دما می‌توانند تا ۲۴ متر از فرستنده دور بمانند .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي