زمان پخش برنامه ی زوجی نو فصل 2 + تکرار

تاريخ : 14 فروردین

برنامه ی جذاب و مفرح ( زوجی نو ) مسابقه ای هیجان انگیز برای زوج ها که آنها را  به چالش می کشاند  این مسابقه تلویزیونی خانوادگی که با هدف توجه به بنیان خانواده، ایجاد روحیه شادابی و نشاط و تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده برای پخش در شبکه سوم سیما طراحی شده است. فصل دوم زوجی نو از آذر ماه ۱۴۰۰ برای پخش از شبکه سه سیما تهیه شده است.

زمان پخش برنامه ی زوجی نو فصل دوم ۱۴۰۰ + تکرار از شبکه ی سه  

زمان پخش برنامه ی زوجی نو فصل 2 + تکرار, پورتال خبری فرهنگی گهر


ساعت پخش فصل دوم زوجی نو ۱۴۰۱

این مسابقه جمعه ، شنبه و یکشنبه ها بعد از خبر ساعت ۲۲ پخش می شود

تکرار زوجی نو روز بعد ساعت ۱۷ 


در این مسابقه زوج های جوان برای مدیریت بحران در زندگی و کسب درآمد و ترویج استفاده از کالای ایرانی و مدیریت اقتصاد خانواده با هم به رقابت می پردازند .

این برنامه شامل بخش های متنوعی از قبیل آشپزی و بازی های واقعیت مجازی  و مسابقه جهت شناخت زوجین از یکدیگر و تعامل آنها در زندگی و کسب درآمد و به چالش کشیدن آنها می باشد و یک مسابقه جذاب با نگاه خانواده محور بوده که در این برنامه با حضور ۱۴۰ زوج جوان و رقابت آنها با یکدیگر لحظاتی شاد و جذاب را برای بینندگان برنامه خواهد آورد .

نحوه شرکت در برنامه

این برنامه تلویزیونی که برای رقابت تعداد زیادی از زوج های جوان از طرف مدیریت برنامه شبکه سوم سیما در نظر گرفته شده است و آن دسته از زوج هایی که حداقل ۶ ماه و حداکثر سه سال است از زمان ازدواج آنها گذشته باشد میتوانند با پر کردن فرم های مربوط به شرکت در این برنامه و پس از بررسی کارشناسان برنامه در خواست خود را برای شرکت در برنامه ارسال کنند .

حضور در برنامه به عنوان تماشاگر یا شرکت کننده

شما می توانید برای حضور در این برنامه تحت عنوان شرکت کننده یا تماشاچی حضور داشته باشید و پس از ورود به سایت ثبت نام جهت شرکت در این برنامه بر روی آیکون مربوطه کلیک کرده و در ادامه ثبت‌نام را انجام دهید و پس از وارد کردن مشخصات تیک حضور خود به عنوان تماشاچی را در برنامه ثبت کنید .

وب سایت رسمی برنامه

www.zojino.com یا پیج اینستاگرامی zojinotv مراجعه کنند .

جوایز ارزنده مسابقه

این مسابقه یک جایزه یک میلیارد ریالی برای هفت زوج برتر و همچنین یک جایزه ۳ میلیارد ریالی برای برنده نهایی این مسابقه در نظر گرفته است که می‌تواند به جذابیت‌های تلاش رقابت کنندگان برای کسب این جوایز بیافزاید و هدف از اهدای جوایز است کمک به کسب و کار شرکت کنندگان در مسابقه خواهد بود .

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. سحر

    سلام تکرارش ساعت چنده؟؟؟

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي