گفت وگو با اسکندر کوتی گزارشگر فوتبالی که بازیگر شد!

گفت وگو با اسکندر کوتی گزارشگر فوتبالی که بازیگر شد ار در ادامه می خوانید

گفت وگو با اسکندر کوتی گزارشگر فوتبالی که بازیگر شد!

اسکندر کوتی گزارشگر فوتبال دهه شصت و هفتاد در تازه‌ترین گفت‌وگویش اشاره کوتاهی به بازی در نقش شهید مفتح در «معمای شاه» داشته است. آن‌طور که این گزارشگر پیشکسوت توضیح می‌دهد بازی‌اش در این سریال تنها به دلیل شباهت چهره‌اش به شهید مفتح بوده و عوامل سریال حتی یک ریال هم برای حضورش در این مجموعه به او پرداخت نکرده‌اند.

اسکندر کوتی گزارشگر پیشکسوت فوتبال به تازگی گفت و گویی داشته است، در بخشی از این گزارش به بازی او در سریال «معمای شاه» اشاره می‌شود که کوتی در این‌باره می‌گوید:
«دو سال پیش آقای ورزی کارگردان سریال من را جایی دید و همان‌جا به من اعلام کرد شما قیافه‌ات شبیه شهید مفتح است، به کار ما می‌آیی. من هم گفتم خدا رحمت کند ایشان و دیگر شهدا را، در خدمتیم. آمدیم برای تست گریم و به قول ایشان خوب درآمد. گفتند عین خودش شدی. من هم برای ثوابش بازی کردم.»

البته آن‌طور که او توضیح می‌دهد مبلغی این وسط رد و بدل نشده و بازی کوتی در این سریال بدون پرداخت دستمزد صورت گرفته است:
«خدا شاهد من است که حتی یک ریال هم نگرفتم. یعنی ندادند که بگیرم وگرنه ما هم از پول بدمان نمی‌آید. یک طوری با من تا کردند که از همان اول فهمیدم حرف اضافه نباید بزنم. خدا را شکر ما همیشه پسر خوبی بودیم شام ندادند صدایمان در نیامد. آژانس نگرفتند نخواستیم، خودمان پولش را دادیم. بالاخره این جماعت هم، آدم طرفشان را می‌شناسند دیگر دستشان درد کند. گلایه‌ای ندارم، برای ثوابش بازی کردم.»

اولین تجربه حضور او به بازی در نقش یک مفتی اعظم سعودی در یک مستند باز می‌گردد که کوتی در این‌باره نیز می‌گوید:
«دوستم دکتر علیرضا محمدی داشت جهل مرکب را می ساخت و به من گفت: چون عربی بلدی بیا.»

گرچه کوتی شکایتی در این‌باره ندارد اما حرف‌های او را می‌توان در کنار صحبت‌های گلایه‌آمیز چند بازیگر دیگر این مجموعه قرار داد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه