گفتگوی خواندنی با خاله نقی ؛ سکينه خاتون شفافی

در این مطلب گفتگویی خواندنی با سکينه خاتون شفافي یا همان «عسل خاله» سریال پایتخت 4 را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. گفتنی است چندی پیش در فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه او خاله واقعی نقی است منتشر شده بود اما آیا واقعا او خاله نقی است؟

گفتگوی خواندنی با خاله نقی ؛ سکينه خاتون شفافی

سکينه خاتون شفافي درباره بازي در سريال «پايتخت 4» افزود: من و سيروس مقدم سر خيابان مان اتفاقي هم را ديديم و از آنجايي که علاقه زيادي به بازي در پايتخت داشتم به او گفتم مي شود در يک قسمت افتخاري بازي کنم و او هم پذيرفت.

وي گفت: مقدم از بازي من خوشش آمد و گفت که در سري ها و قسمت هاي بعد هم با ما باش.

اين بازيگر با بيان اينکه 75 سال دارد افزود: بازي در پايتخت عمر دوباره به من داد و سبب نجات من شد، پيش از پايتخت افسردگي گرفته بودم و تلويزيون مرا دوباره زنده کرد.

وي گفت: من اصلا سواد ندارم، تنابنده يک دور ديالوگ ها را براي من مي خواند و من بعد از يک بار زمزمه آن، آن ها را حفظ مي کردم و بهتر از همه مي گفتم؛ مقدم و تنابنده هم از اين اتفاق ذوق زده مي شدند.

شفافي ادامه داد: الهام غفوري، سيروس مقدم و محسن تنابنده کمک زيادي کردند، همچنين پسر کوچکم همواره مشوق من بود. با همه از پنجعلي و بائو گرفته تا ارسطو و نقي ارتباط خوبي داشتم و حتي صدا بردارها وقتي يک روز مرا نمي ديدند بسيار دلتنگم مي شدند.

وي افزود: سکانسي را که همه را در آب ريختم از همه سکانس ها بيشتر دوست داشتم و مقدم و تنابنده به من گفتند که بايددر پايتخت 5 بازي کنيد.

اين بازيگر درباره اين شايعه که وي واقعا خاله تنابنده است گفت: بيشتر از بچه هاي خواهرم محسن تنابنده را دوست دارم اما نسبت خوني با هم نداريم.

وي افزود: از تمام مردم و عوامل پايتخت که تقدير زيادي از من کردند تشکر مي کنم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه