گزارش حضور مجید اخشابی در دورهمی

تاريخ : 11 تیر

 

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر گزارش حضور مجید اخشابی در دورهمی  را در ادامه می خوانید

گزارش حضور مجید اخشابی در دورهمی, پورتال خبری فرهنگی گهر

گزارش حضور مجید اخشابی در دورهمی

شب گذشته دورهمی میزبان مجید اخشابی خواننده کشورمان بود. همچنین، سیامک انصاری، سروش جمشیدی، مه‌لقا باقری و … درباره موضوع اجتماعی «هنر و هنرمند» به اجرای استندآپ کمدی و نمایش پرداختند.

در ادامه مدیری به گفتگو با مجید اخشابی نشست و در اولین سؤال از وی درباره رکورداربودن در زمینه خواندن تیتراژ سوال کرد و او پاسخ داد:
آن سال‌ها اوج نفوذ رسانه ملی بود. من تیتراژ های بسیاری می‌خواندم. در حال حاضر هم این فعالیت‌ها را ادامه می‌دهم اما دیده نمی‌شود. به کارهای دیگری هم مثل تدریس می‌پردازم.

اخشابی در خصوص وجود مافیا در خوانندگی تیتراژ گفت :
وجود مافیا مطرح نیست. به هرحال هر کاری که انجام می‌دهیم به دنبال آن کار بعدی هم سفارش داده می‌شود.

وی در خصوص شروع فعالیت خود عنوان کرد:
خانه ما کنار دریا بود، یک شب دوست پدرم به خانه ما آمد و برایمان سنتور زد. من تلاش کردم تا با نخ ماهیگیری و یک تخته چوب برای خودم سنتور درست کنم. هر بار که دوست پدرم به خانه ما می‌آمد مرا در این زمینه راهنمایی می‌کرد. در آن مدت بیشتر در حیطه آهنگسازی کار می‌کردم تا اینکه آهنگی ساختم و خودم برای آن آهنگ خواندم. صدابردار و کسانی که شنیدند تأیید کردند که این آهنگ به صدای خودم نزدیک است. من هم آن کار را برای مرکز موسیقی صداو سیما تهیه کردم و به این ترتیب کار حرفه‌ای در زمینه خوانندگی را به این صورت آغاز کردم.

اخشابی در خصوص سال تولد و عاشق شدن خود اظهار داشت :
متولد سال۵۱ هستم، من تاکنون عاشق نشده‌ام. به هر حال اکنون که معنی عشق را می‌فهمیم شاید یک تعلق خاطر به یک چیزی داشته باشم اما آن را نمی‌توان عاشق شدن گفت.

مدیری پرسیدازدواج هم نکردی؟ چرا؟

اخشابی پاسخ داد:
بعضی از هنرمندان اینکه می‌گویند با ساز خود ازدواج کردم واقعا مصداق دارد. عمرم با هنر گذشت و علاقمندی من به این رشته باعث شد که زمانی برای ازدواج فراهم نشد. البته زندگی هنری متفاوت‌تر از زندگى معمول است.

اخشابی در پاسخ به سوال مدیری پیرامون موسیقی این روزها عنوان کرد:
موسیقی شرایط خاصی دارد توجه مخاطب به سمتی می‌رود که عمیق نیست البته من همیشه به مخاطبان خودم حق می‌دهم دنبال کارهای جدید باشند.

اخشابی در خصوص کپی رایت اظهار داشت:
مالکیت اثر هنری باید به رسمیت شناخته شود یک هنرمند چند بار می‌تواند در زندگی‌اش رکورد بزند و یک بار آهنگی را بخواند. ارگان‌های مرتبط باید حق و حقوق هنرمند را پرداخت کنند.

درادامه گفتگو اخشابی خودش را به سنتور تشبیه کرد چرا که از کودکی با سنتور بوده است.

در بخش پایانی اخشابی ضمن داشتن احساس خوشبختی یک کتاب، مجله زیروبم و یک سنتور را به موزه دورهمی اهدا کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي