گرانترین جایزه یک قرعه کشی در کشور! / عکس

«پرشین خودرو»، «دوست داری ب.ام‌.و Z4 داشته باشی؟ شاید ب.ام‌.و Z4 ماشین بعدی شما باشد. فقط با خرید یک سیم‌کارت اعتباری و شارژ تنها 10 هزار تومانی» جملاتی اغواکننده که حتی هوش از سر ثروتمندان و متمولان می‌برد چه برسد به جوانان.
در گیر و دار جوایز روزافزون بانک‌ها و موسسات مالی که درست قلب نیاز اکثریت مردم را نشانه رفته است، شرکت‌های صنعتی و خدماتی طور دیگری با روح و روان مشتری بازی می‌کنند.

گرانترین جایزه یک قرعه کشی در کشور! / عکس

ایرانسل با تبلیغات گسترده، مشتریان خود را وارد یک جریان روانشناسانه می‌کند. جریانی که در آن می‌شود تنها با پرداخت 5 هزار یک سیم‌کارت خرید و با پرداخت 10 هزار تومان آن را شارژ کرد و تازه 20 درصد هم تخفیف مکالمه دارد. در مقابل این هزینه اندک خودرویی لوکس، اسپرت و جوان‌پسند هدیه داده می‌شود که قیمتش چند صد میلیون تومان است. البته که حرجی بر این اقدام نیست.
بگذریم! آنچه ایرانسل به عنوان تاپ‌ترین خودروی قرعه‌کشی خود در نظر گرفته یک دستگاه ب‌ام‌و Z4 مدل 2014 است. حداقل اینطور که از تصاویر و تبلیغات تلویزیونی برمی‌آید.

این خودروی دو درب دو نفره روباز که اتفاقاً در بازار ایران نیز خرید و فروش می‌شود در چند تیپ حضور دارد. مدل‌های Z4 20i، Z4 23i، Z4 28i، Z430i و Z4 35i که به ترتیب قیمت‌هایشان 335، 355، 375، 400 و 430 میلیون تومان است.تفاوت این مدل‌ها تنها در موتور و مشخصات فنی‌ آنها است.
به طوری که در نمونه پایه شاهد یک موتور 1997سی‌سی به قدرت 181 اسب‌بخار هستیم اما در گران‌ترین و در حقیقت قوی‌ترین مدل شاهد یک Z4 با موتور 2979 سی‌سی 335 اسب‌بخاری هستیم.

منبع: 598

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. Ahmad says:

    ازقدیم گفتند،سنگ بزرگ علامت نزدنه!ایرانسل تاحالاازاین وعده های توخالی زیادداده!تاحالاشده ازبین این جوایزکه درمسابقات وعده کرده یه نفربرنده شده باشه؟