کشف یک باگ جدید در اندروید ۴٫۴

به نظر می رسد که گوگل درآخرین نسخه از اندروید یعنی اندروید کیت کت دچار مشکل شده است. این باگ جدید مشکل زیادی را در استفاده از V-P-N به وجود می آورد.

 این باگ هنگامی که کاربران بخواهند از V-P-N استفاده کنند مشکلات عمده ای را به وجود می آورد. استفاده ی زیاد از پردازنده، قطع ارتباط با اینترنت و یا از دست دادن بسته ها هنگام انتقال داده ها بر روی شبکه از قبیل این مشکلات هستند.

بنبا به گفته گزارشگر این باگ، مشکلات پدید آمده در قسمت های مربوط به MSS یا حداکثر حجم سگمنت مورد استفاده در V-P-N است . MSS برای جلوگیری از پراکنده شدن داده ها بر اثر انتقال به صورت بیتی و تکه تکه می باشد. با وجود این ایراد در MSS، اندازه ی حداکثر واحد انتقال (MTU) به اشتباه مشخص می شود و در نتیجه داده ها از دست می رود.

کشف یک باگ جدید در اندروید ۴٫۴

در بعضی از برنامه ها مثل Cisco Anyconnect V-P-N  کاربران مقادیر زیادی از داده ها را به این دلیل که اندازه ی بسته ها بزرگتر از حد مجاز است، از دست می دهند. این باگ در حال حاضر کاربران گوشی Nexus5 را دچار مشکل کرده است؛ البته به احتمال زیاد این مشکل برای تمامی دستگاه هایی که از اندروید ۴٫۴ استفاده می کنند وجود دارد.

با وجود اینکه این باگ گزارش شده اما هنوز از سمت شرکت گوگل هیچ نظر و بیانیه ای منتشر نشده است. از آنجایی که این نسخه ی اندروید هنوز در دسترس همگان قرار نگرفته است و همچنین کاربران زیادی از VPN استفاده نمی کنند می توان این مشکل را قبل از اینکه توسعه پیدا کند حل کرد. کسانی هم که با این مشکل مواجه شده اند می توانند تنظیمات V-P-N را برای افزایش اندازه ی بسته تغییر دهند.

 منبع: worldit
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه