کاشت ناخن هلویی چیست؟

یکی از روش های زیباسازی ناخن ها، کاشت ناخن می باشد. خوده کاشت ناخن نیز دارای انواع مختلفی می باشد. یکی از انواع روش های کاشت ناخن، کاشت ناحن به روش هلویی می باشد. برای آشنایی با کاشت ناخن هلویی این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد روش کاشت ناخن هلویــی و تفاوت کاشت ناخن هلویــی می خوانید.

کاشت ناخن هلویی چیست؟

کاشت ناخن هلویی چیست؟

کاشت ناخن هلویی

از نظر کیفیت و دوام بسته به مارک و کیفیت پودر فرقی ندارند.

فرق اصلی در رنگ و ظاهر است .

خوبی پودر هلویی به این است که کسانی که صدف ناخن شان کوتاه است صدف ناخن را با پودر هلویی میپوشانند تا ناخن زیبایی بیشتری داشته باشد .

کاشت ناخن پودر هلویی هم در کاشت ناخن گریم و هم به تنهایی قابل استفاده هست.

میزان رشد ناخن و مخصوصا در کاشت ناخن های اولیه با تیپ دو رنگ شدن ناخن و تیپ زیر پودر هلویی پوشیده می شود.

عکس کاشت ناخن که ملاحظه می کنید با پودرهلویی و دیزاین کروم انجام شده همانطور که می بینید این پودر رنگی زیبا دارد و دیگر نیاز به لاک نیست.

تفاوت کاشت ناخن هلویــی با کاشت ناخن پودری این است که در این روش از پودر هلویی رنگ برای کاشت استفاده می‌شود. در روش کاشـت ناخـن هلـویی معمولا صدف ناخن با پودر هلویی رنگ پوشانده می‌شود تا زیبایی بیشتری برای ناخن‌ها ایجاد شود.

معمولا زمانی که از تیپ برای کاشت ناخن استفاده می‌شود حالت دو رنگی بر روی صدف ناخن ایجاد می‌شود. استفاده از پودر هـلویی باعث می‌شود تا این دورنگی در صدف ناخن پوشیده شده و سطح صاف و یکدستی برای ناخن ایجاد شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه