پرکاربردترین برنامه های اندروید را بشناسید

اگر شما گوشی اندرویدی دارید بایستی از یکسری برنامه های اندروید برای بهتر شدن گوشی همراه خود استفاده کنید برنامه های پرکاربردی که نیازهای بزرگ شما را رفع می کنند.در ادامه با 10 برنامه پرکاربرد اندرویدی آشنا می شوید.

برنامه اندرویدی AppLock

نام برنامه AppLock وظیفه و کارایی آن را شرح می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید برای اپلیکیشن‌های نصب شده در دستگاهتان رمز عبور تعیین کنید. برنامه AppLock به نوعی اپلیکیشن‌های نصب شده در دستگاه اندرویدی شما را قفل می‌کند و از اجرای بدون اجازه آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد. استفاده از برنامه AppLock بسیار ساده بوده و عملکرد آن فوق‌العاده دقیق است. شما تنها باید پس از اجرای این برنامه نسبت به انتخاب اپلیکیشن‌هایی اقدام کنید که قصد قفل شدن آن‌ها را دارید.

پرکاربردترین برنامه های اندروید را بشناسید

با استفاده از اپلیکیشن AppLock حتی می‌توانید آیکون برخی از برنامه های اندرویدی مورد نظرتان را پنهان کنید تا هیچ‌کس نتواند از وجود آن باخبر شود. همچنین می‌توانید برای اجرای برنامه های اندرویدی پنهان خود، کد دایلر اختصاصی را تعیین کنید. در این شرایط به منظور اجرای آن برنامه باید به دایلر یا بخش شماره‌گیر گوشی مراجعه کرده و سپس با وارد کردن کدی که خودتان تعیین کرده بودید دستور اجرای آن برنامه مخفی را صادر کنید. به صورت کلی برنامه اندرویدی AppLock در حال حاضر یکی از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی موجود به شمار می‌رود که توصیه می‌کنیم در صورت لزوم حتما از آن استفاده نمایید.

دانلود از پلی استور

برنامه اندرویدی GasBuddy

پرکاربردترین برنامه های اندروید را بشناسید

برنامه اندرویدی GasBuddy تنها در ایالات متحده، کانادا و استرالیا کاربرد دارد و در سایر مناطق دنیا قادر به استفاده از آن نخواهید بود. این برنامه تمام پمپ بنزین‌های موجود در مسیرهای طولانی مناطق نامبرده شده را در قالب یک نقشه کوچک به تصویر می‌کشد و اطلاعات مربوط به هر کدام از پمپ بنزین‌ها را به صورت دقیق برای کاربر ارائه می‌کند. اپلیکیشن GasBuddy به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است و بدون تردیدی یکی از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی کنونی موجود به شمار می‌رود.

دانلود از پلی استور

برنامه اندرویدی Google Translate

به احتمال زیاد همه شما با سایت Google Translate آشنا هستید. سایت Google Translate هم اکنون قدرتمندترین و بهترین منبع موجود به منظور ترجمه رایگان متون از زبان‌های مختلف به زبان‌های مختلف دیگر است. به بیان دیگر Google Translate یک دیکشنری آنلاین است که به بهترین شکل ممکن از پس ترجمه عبارات و جملات بر می‌آید. گوگل همچنان در تلاش است تا قابلیت‌ها و دقت عملکرد Google Translate را بهبود بخشد. مترجم آنلاین گوگل ترنسلیت در حال حاضر از 52 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می‌کند و زبان فارسی هم یکی از زبان‌های تحت پشتیبانی آن محسوب می‌شود.

پرکاربردترین برنامه های اندروید را بشناسید

گوگل برای این مترجم آنلاین خود یک اپلیکیشن اختصاصی را تدارک دیده است. این اپلیکیشن اختصاصی با نام Google Translate در گوگل پلی استور موجود بوده و برای افرادی که همواره درگیر ترجمه متون هستند یک برنامه بسیار کارآمد محسوب می‌شود. به نظر ما برنامه گوگل ترنسلیت در حال حاضر یکی از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی موجود به شمار می‌رود. خوشبختانه این اپلیکیشن به طور رایگان قابل دانلود و استفاده است.

دانلود از پلی استور

برنامه اندرویدی GSam Battery Monitor

پرکاربردترین برنامه های اندروید را بشناسید

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی که در دسته برنامه های کاربردی قرار دارند، اپلیکیشن‌هایی هستند که کیفیت عملکرد باتری دستگاه و وضعیت آن را دنبال می‌کنند. در بین تمام این اپلیکیشن‌ها، برنامه اندرویدی GSam Battery Monitor نسبت به سایر برنامه‌ها عملکردی بهتر و جامع‌تر دارد. با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی می‌توانید تقریبا به هر اطلاعات مرتبط با باتری دستگاه که به آن فکر می‌کنید دسترسی داشته باشید. این برنامه لیستی از اطلاعات جامع را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و بدون تردید یکی از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی کنونی موجود محسوب می‌شود.

دانلود از پلی استور

 

برنامه اندرویدی IF by IFTTT

پرکاربردترین برنامه های اندروید را بشناسید

برنامه اندرویدی IF by IFTTT هم یکی از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی کنونی موجود در گوگل پلی استور به شمار می‌رود. این برنامه مابین سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف مورد نظرتان تعامل مستقیم ایجاد می‌کند. به عنوان مثال تصور کنید که قصد دارید یک عکس اینستاگرام که در پروفایل خود اشتراک گذاری کرده‌اید را در سرویس ذخیره‌سازی ابری دراپ‌باکس (DropBox) خودتان هم آپلود کنید. در این شرایط طی کردن این پروسه ممکن است بسیار زمانبر و آزاردهنده باشد. با استفاده از برنامه IF by IFTTTT این پروسه زمانبر و آزاردهنده از بین می‌رود. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا به طور آنی و بدون نیاز به اجرای اپلیکیشن‌های مختلف نسبت به انجام اقداماتی ترکیبی این چنینی وارد عمل شوید.

دانلود از پلی استور

برنامه اندرویدی LastPass and LastPast Authenticator

برنامه LastPass در اصلی یک برنامه مدیریت رمز عبور یا پسورد به شمار می‌رود که به کاربر کمک می‌کند تا رمز عبورهایی ساخته و آن‌ها را به خاطر بسپارد. بنابراین برنامه نامبرده شده یک برنامه مدیریت پسورد به شمار می‌رود. با استفاده از این برنامه دیگر نگرانی برای به خاطر سپردن پسوردهای پیچیده و مختلف خود نخواهید داشت. این اپلیکیشن اندرویدی شامل ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف دیگری هم می‌شود که توصیه می‌کنیم با دانلود و استفاده از آن بیشتر با این قابلیت‌ها آشنا شوید.

دانلود از پلی استور

برنامه اندرویدی ParcelTrack

پرکاربردترین برنامه های اندروید را بشناسید

متاسفانه برنامه اندرویدی PracelTrack هم در داخل کشور ما قابل استفاده نیست اما عملکرد آن در شرایطی که از فروشگاه‌های اینترنتی نظیر آمازون و … خرید کنید بسیار جالب وجه خواهد بود. این برنامه وضعیت نقل و انتقال تمام مرسوله‌های شما را به شکل کاملا دقیقی ردیابی می‌کند و اطلاعات جامعی در رابطه با آن‌ها ارائه خواهد کرد. به منظور ردیابی مرسوله باید کد اختصاصی آن را در اپلیکیشن PracelTrack وارد کنید. اگر از افراد علاقمند به انجام خریدهای اینترنتی باشید، برنامه اندرویدی PracelTrack می‌تواند برایتان یکی از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی موجود به شمار آید.

دانلود از پلی استور

برنامه اندرویدی Smart Tools

همانطور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، برنامه Smart Tools مجموعه‌ای از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی را در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین این اپلیکیشن مستقل شامل چند برنامه کاربردی متنوع می‌شود. البته اغلب برنامه‌هایی که در این اپلیکیشن ارائه می‌شوند کاربرد عمومی دارند و بر روی زمینه تخصصی خاصی متمرکز نیستند. در هر صورت برنامه Smart Tools یکی از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی کنونی موجود خواهد بود چرا که در به راحتی مجموعه‌ای از کارآمدترین قابلیت‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود از پلی استور

برنامه اندرویدی Sleep as Android

برنامه اندرویدی Sleep as Android هم یکی از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی کنونی موجود به شمار می‌رود. این برنامه قابلیت ردیابی وضعیت خواب شما را به همراه دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید ساعت خواب خود را مشخص کنید و برای بیداری در ساعت خاصی زنگ هشدار تعیین نمایید. سپس گوشی اندرویدی خود را در کنار تختخواب خود قرار می‌‌دهید و اپلیکیشن Sleep as Android با توجه به حرکات شما میزان کیفیت خوابتان را می‌سنجد. اپلیکیشن Sleep as Android با Android Wear و S Health پشتیبانی می‌کند. اگر قصد دارید که کیفیت خواب خود را افزایش دهید یا حداقل آن را ردیابی کنید، همین حالا نسبت به دانلود برنامه Sleep as Android اقدام نمایید.

دانلود از پلی استور

برنامه اندرویدی WiFi Analyzer

اپلیکیشن WiFi Analyzer به واقع یک برنامه کارآمد است. با استفاده از این برنامه می‌توانید به اطلاعات جامعی از شبکه‌های وای فای موجود در اطراف خود و شبکه وای فایی که به آن متصل هستید دست پیدا کنید. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای این برنامه مربوط به تعیین بهترین مکان قرار دادن مودم در ساختمان می‌شود. این اپلیکیشن از فرکانس وای فای 2.4 الی 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و با سنجش کیفیت شبکه وای فای در نقاط مختلف ساختمان می‌تواند کمک به سزایی در افزایش کیفیت و سرعت اینترنت وای فای شما داشته باشد. این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود است و بدون تردید یکی از کاربردی ترین برنامه های اندرویدی موجود کنونی محسوب می‌شود.

دانلود از پلی استور

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه