ویژگی آفیس جدید مایکروسافت

ایسنا : شرکت مایکروسافت، برنامه آفیس جدید خود را روانه بازار کرد.
در برنامه آفیس جدید، امکان دسترسی آنلاین به مدارک از طریق تمام دستگاه‌های سنتی وجود دارد. مایکروسافت، با ارائه این برنامه درصدد هماهنگی برنامه‌های خود با نسل جدید دستگاه‌های قابل حمل است.
ویژگی آفیس جدید مایکروسافت, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

بسته جدید برنامه‌های آفیس شامل اوت لوک ایمیل، اکسل، ورد و یا پاورپوینت، جهت مصرف خانگی ارائه شده است.و هدف از طراحی این نسخه جدید، افزایش برتری مایکروسافت در کاربران خانگی و پیروزی در رقابت با برنامه‌های آنلاین رایگان گوگل است.

این نسخه جدید که روز سه شنبه با نام آفیس 365 هوم پریمیوم، وارد بازار شد، اولین نسخه جدید آفیس در سال 2012 است.

شرکت‌های بزرگ که با مایکروسافت قراردادهای چندین ساله دارند از دسامبر سال گذشته از این برنامه آفیس جدید استفاده می‌کنند.

واکنش‌های اولیه نسبت به این برنامه مثبت بوده است و کاربران پس از دانلود برنامه‌های آنلاین اولیه، می توانند از جدیدترین نسخه‌های برنامه‌های آفیس با داشتن یک اشتراک برای پنج دستگاه با پرداخت صد دلار سالیانه استفاده کنند.

این برنامه به صورت آنلاین آپدیت خواهد شد. این اقدام تغییر بزرگی نسبت به گذشته محسوب می‌شود که کاربران مجبور به سال‌ها صبر برای دریافت ترفیع برنامه نصب شده بودند.

این تغییرات باعث شده، مایکروسافت شباهت بیشتری به اپل پیدا کند. ظاهر آفیس جدید، مانند ویندوز8 است و دارای قابلیت صفحه لمسی است. برای اولین بار در بستر آفیس برنامه اسکایپ نیز موجود است.

به گزارش رویترز، کارهای کاربران علاوه بر ذخیره در دستگاه‌های خود، در دیتاسنترهای از راه دور نیز ذخیره می‌شوند. مدارک از طریق تمام دستگاه‌های دارای مجوز با جست‌وجوگر قابل دسترسی خواهد بود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه