واکنش لیلا رجبی به توهین شبکه ورزش

در پی توهین مجری شبکه ورزش به لیلا رجبی ، این بانوی قهرمان در اینستاگرام به این ماجرا واکنش نشان داد.

لیلا رجبی به حواشی اخیر و انتقاد عجیب مجری شبکه ورزش، در اینستاگرامش واکنش نشان داد.

واکنش لیلا رجبی به توهین شبکه ورزش

***

توهین به لیلا رجبی در آنتن زنده تلویزیون ایران

لیلا رجبی که بدون مربی اش به المپیک ریو اعزام شد ، حتی نتوانست رکوردهای ورودی اش را تکرار کند و از مسابقات به سادگی کنار رفت. او تنها ورزشکار بانوی دوومیدانی کار المپیکی ایران بود. یکی از همه آنهایی که در این مدت روی کار آمدن کیهانی ، رئیس فدراسیون دوومیدانی ، روزهای سختی را سپری کرده اند. رجبی هم یکی از بین همه آنهایی بود که مدال نگرفتند اما در استودیوی ویژه بازی های المپیک ، یکی نشسته و به این ورزشکار توهین می کند. به او در خوشبینانه ترین حالت انگ کم غیرتی می زند.
نه اینکه تمام کاروان ایران تا این لحظه معجزه کرده اند و یا اینکه برای لیلا خیلی بیشتر از احسان حدادی ، احسان روزبهانی و همه آن بقیه دیگری که خیلی بد نتیجه گرفتند ، هزینه کرده ایم که حالا چون رجبی گریه نمی کند یا فریاد نمی زند باید متهم به بی غیرتی باشد. پوزخند مجری و آن یک کم غیرتی که مجری برنامه می گوید شاید قبل از همه باید درباره خودشان گفته شود که چطور در یک استودیوی زنده می نشینند و اینگونه به یک بانو توهین می کنند. آنها که اصلا مشخص نیست بر اساس کدام صلاحیتی اجازه می یابند اجرای زنده کنند. آنها که اختیار کلام شان را ندارند و هرچه دوست دارند بر زبان جاری می کنند.
البته استودیویی که از آن خبر دروغین درگذشت یک هنرمند خیلی ساده روی آنتن می رود و لپ تاپ های تهیه کنندگان شان چک نمی شوند تا اقلا در زمان پخش زنده ، تلگرام شان وصل نباشند، معلوم است که چنین واژگانی بر زبان مجریان و کارشناسانش وارد شود.
اینکه چرا احسان شیعه و همکارانش در شبکه ورزش همین طور نشسته اند و دست روی دست گذاشته اند و هیچ برخوردی با این اتفاقات نمی کنند ، تنها جای افسوس باقی می گذارد. افسوس ، افسوس و افسوس.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه