هلن میرن برنده اسکار در فیلم سریع و خشن 8

فیلم محبوب و مشهور سریع و خشن 8 به زودی کلید خواهد خورد. سریع و خشن 8 که با وقفه نسبتا طولانی نسبت به سری های قبلی این فیلم ، فیلمبرداری خواهد شد بازیگر محبوبی به جمع بازیگران قبلی اضافه خواهد کرد

هلن میرن بازگر کهنه‌کار و برنده اسکار انگلیسی به عنوان جدیدترین بازیگر قسمت جدید فیلم اکشن و هیجانی «سریع و خشن» انتخاب شد.

پس از «چارلیز ترون» که برای ایفای نقش منفی در قسمت جدید فیلم «سریع و خشن» انتخاب شد، «هلن میرن» دیگر بازیگر برنده اسکار نیز به هشتمین قسمت ار این مجموعه فیلم پرفروش اضافه شد.

هلن میرن برنده اسکار در فیلم سریع و خشن 8

این اولین حضور «هلن میرن» در یک فیلم اکشن پس از فیلم  دوقسمتی «رد» محسوب می‌شود که در آن در کنار «بروس ویلس» مقابل دوربین رفته بود.

«میرن» برای ایفای نقش در فیلم‌های «دیوانگی پادشاه جورج» (۱۹۹۴)،‌ «گاسفورد پارک» (۲۰۰۱) و «آخرین ایستگاه»(۲۰۰۹) نامزد جایزه اسکار شد و در سال ۲۰۰۶ برای بازی در نقش ملکه انگلستان در فیلم «ملکه» موفق به کسب جایزه اسکار شد.

وی دوبار موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن شد و در جوایز بافتا، جشنواره‌ی فیلم رم، جشنواره‌ی مسکو، سانتا باربارا و ونیز نیز به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شده است.

این بازیگر سرشناس برای بازی در فیلم «هیچکاک» در نقش همسر «آلفرد هیچکاک» نامزد دریافت جایزه از گلدن گلوب و اتحادیه بازیگران سینمایی آمریکا شد.

فیلمبرداری جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های اکشن و هیجانی «سریع و خشن» به کارگردانی «گری گِری» از تابستان امسال آغاز می‌شود و برای اکران عمومی در ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است و در آن «وین دیزل»، «دواین جانسون»، «تیرس گیبسون» و «مایکل رودریگوئز» نقش‌های خود را در قسمت جدید نیز تکرار می‌کنند.

قسمت هفتم از سری فیلم‌های اکشن و هیجانی «سریع و خشن» در سال ۲۰۱۵ به فروش ۱/۵۱ میلیارد دلار دست یافت تا عنوان پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را به نام خود ثبت کند.

به گزارش گاردین، مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» تا کنون به مجموع فروش بیش از ۳٫۹ میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافته است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه