نوزدهمین نمایشگاه الکامپ از فردا آغاز می شود

مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی موسوم به الکامپ، ساعت ۹:۳۰ روز پنج‌شنبه ۱۴ آذرماه در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نوزدهمین نمایشگاه الکامپ از فردا آغاز می شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

این مراسم با حضو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان فناوری اطلاعات، معاون وزارت صنعت معدن و تجارت، معاون وزارت بهداشت، فرماندهان ناجا و معاونت برخی دیگر از وزارت‌خانه‌ها برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ آذرماه از ساعت ۹ صبح تا چهار بعدازظهر به کار خود ادامه خواهد داد. در الکامپ نوزدهم بیش از ۴۰۰ شرکت، ورود پیدا کردند. به علاوه تعداد ۳۵ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

نوزدهمین نمایشگاه الکامپ از فردا آغاز می شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

الکامپ نوزدهم طبق روال سابق هزینه ورودی معادل ۱۰۰۰ تومان خواهد داشت. ۳۰ درصد از مشارکت کنندگان را شرکت‌های نرم‌افزاری، ۳۰ درصد دیگر را شرکت‌های سخت‌افزاری و ۴۰ درصد باقی مانده را هم مسائلی از قبیل دولت الکترونیک، سازمان‌های ارتباطی و غیره را تشکیل می‌دهند.

در این نمایشگاه هشت کارگاه با عنوان‌های شبکه اجتماعی سبک زندگی، شهروند هوشمند، سلامت هوشمند، شباب، رایانش ابری، واقعیت افزوده، آموزش هوشمند و هوشمندسازی تجارت برگزار خواهد شد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي