نعیمه نظام دوست و معضل چاقی اش

تاريخ : 17 مرداد

ما در این مقاله از سایت گهر قصد داریم در مورد  نعیمه نظام دوست و معضل چاقی اش  صحبت کنیم. از شما عزیزان دعوت می کنیم تا پایان این مقاله گهر را همراهی کنید.

نعیمه نظام دوست و معضل چاقی اش, پورتال خبری فرهنگی گهر

نعیمه نظام دوست بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت:
من مطمئن هستم همه افرادی که درگیر بیماری چاقی هستند ذهنشان درگیر لاغر شدن و رهایی پیدا کردن از این بیماری است.ذهنیت رهایی از بیماری چاقی برای افراد چاق به خاطر شکل و شمایل آن نیست بلکه به دلیل پا درد، کمردرد و سایر بیماری‌هایی است که چاقی بر جای می‌گذارد. افراد چاق یک مرتبه به نقطه‌ای می‌رسند که سوخت و ساز بدنشان کم می‌شود و به چنین وضعیتی که برای خود من هم وجود دارد دچار می شوند. درباره انواع رژیم‌های لاغری مطالعه داشته‌ام و تحقیق کرده‌ام و هر راهی را که به نظرم تأثیرگذار بوده را تجربه کرده‌ام. یک مرتبه برای کاهش وزن از بالن معده استفاده کردم اما پس از این اقدام به طور ناخواسته ۳۵ کیلو گرم وزن اضافه کردم چون درباره انجام این کار درست تحقیق نکرده بودم.

او در ارتباط با انتخاب بازیگران بر اساس شرایط وزنی توضیح داد:

خیلی کم پیش می‌آید که برای ایفای یک نقش از بازیگر درخواستی مبنی بر کاهش وزن صورت بگیرد اما اگر شاید چنین پیشنهادی به من صورت می‌گرفت، برای تحقق آن خیلی تلاش می ‌کردم و کاهش وزن باید در شرایطی صورت بگیرد که باعث بیماری و بدحالی فرد نشود. برای هر کدام از افرادی که چاق هستند وشرایط سخت دارند، به معنای واقعی غصه می‌خورم چون دردشان را خودم می‌فهمم و این وضعیت دشوار در صورتی است که مردم تصور می‌کنند فرد موردنظر وضعیت خیلی راحتی دارد. در فضای مجازی کامنت‌هایی دریافت می‌کنم که باعث تأسف است و افرادی که این پیام‌ها را منتشر می‌کنند شخصیت افراد را هدف می‌گیرند. متاسفانه بسیاری ازاین افراد پدر و مادرهایی هستند که فرزندی را تربیت می‌کنند ونمی دانم با این وضعیت، بچه‌ها چگونه تربیت خواهند شد.

نعیمه نظام دوست درباره توهین هایی که به وی در فضای مجازی می شود گفت:
برای افرادی که بدون هیچ ابایی به دیگران توهین می کنند متاسف هستم از این جهت که بچه دار می شوند، به عنوان نمونه فردی که درباره من و وضعیت جسمی من کامنت می گذارد، چه چیزی را به دست می‌آورد؟! البته دراین راستا یکسری از نوجوان‌ها هم کامنت می گذارند که به طور یقین چنین بچه‌هایی ، فرزندان همان پدر و مادرها هستند چرا که معیار انسانیت را در فیزیک و شکل و شمایل انسان‌ها می بینند. همه ما به خاک باز می گردیم به همین دلیل فکر می‌کنم شایسته نیست خود را اسیر دنیایی کنیم که روحمان در آن اسیر است. نکته جالب این است که برخی افراد از من درخواست می کنند که خود را لاغر کنم و این درحالی است که هیچ کسی نسبت به من دلسوزتر از خودم نیست.

بازیگر سریال ” روز حسرت” خاطرنشان کرد:
من از اول چاق نبودم بلکه یک مرتبه چاق شدم اما در همان زمان هم هیچ گاه با این دیدگاه به افراد چاق نگاه نمی‌کردم. با اینکه سعی می‌کنم در چهره‌ام نشان ندهم اما خیلی وقت‌ها دلگیر می شوم از اینکه تصور می‌کنم گویا دغدغه امروز همه افراد این است که چرا من چاق هستم چون هر جایی که می روم درباره این موضوع صحبت می کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي