نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

داوطلبان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان بایستی در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان در مطلب زیر به شما آموزش می دهیم.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

اولین اقدام برای تحصیل در مدارس تیز هوشان ثبت نام در این آزمون می باشد.

در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ روند آزمون تیزهوشان ششم به هفتم احتمالا تغییراتی خواهد داشت که در این مقاله قصد داریم در این خصوص تغییرات احتمالی و زمان ، نحوه ، شرایط و سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۹۸ – ۹۹ اطلاعاتی ارائه دهیم .

 ثبت نام آزمون سنجش هوش تیز هوشان ششم به هفتم ۹۸ – ۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام می پذیرد .

از این رو مطابق با تصویر زیر برای پرداخت ابتدا بایستی با ورود کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود وارد سامانه شوید.

 

داشتن رمز دوم یا رمز اینترنتی کارت بانکی

پس از ورود به درگاه پرداخت اینترنتی داوطلبان بایستی اقدام به ورود اطلاعات کارت بانکی عضو شتاب خود نمایند.

در این مرحله لازم است از کارت بانکی حاوی رمز دوم یا رمز اینترنتی استفاده نمایید. چرا که خرید تمامی پرداخت های اینترنتی با وجود رمز دوم امکان پذیر می باشد.

 

در صورتی که پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام با موفقیت به پایان رسید در بخش وضعیت پرداخت مطابق با تصویر زیر پیام پرداخت شده را میتوان مشاهده نمود. در غیر اینصورت داوطلبان بایستی دوباره اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام نمایند.

 

هزینه ثبت نام تیزهوشان

همچنین بیان شد که دانش آموزان تنها مبلغ ۱۵ الی ۲۰ هزار تومان را بایستی از این طریق پرداخت نمایند و از پرداخت وجه اضافی بابت هر مورد دیگری خودداری نمایند.

دانش آموزان و والدین آنها در فرایند پرداخت نسبت به صحت درگاه اینترنتی استفاده شده اطمینان حاصل نمایند و از درگاه اینترنتی معتبر برای پرداخت این هزینه استفاده نمایید.

نکته :

همچنین در فرایند پرداخت اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید چرا که در صورت اشتباه در ورود رمز دوم یا همان رمز اینترنتی پرداخت اینترنتی از طریق این کارت مورد نظر مسدود می گردد. و در نتیجه فرایند ثبت نام دانش آموزا در آزمون تیزهوشان تکمیل نمی گردد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه