مهران مدیری کاندیدا انتخابات شد؟!

 انقلاب نیوز: چند ماهی است که هر کسی از هر جا و هر پستی اعلام می کند که احساس وظیفه کرده است تا در انتخابات ریاست جمهوری 92 شرکت کند تا به ارموز بیش از 25 نفر احساس وظیفه کرده اند و تبلیغا پیش از موعد را نیز در راستای تبلیغاتی انتخاباتی شان شروع کرده اند.

مهران مدیری کاندیدا انتخابات شد؟!

 

اما دیروز شنیده شده است که مهران مدیری بازیگر تلویزیون و شبکه خانگی قصد دارد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در تهران شرکت کند .

یکی از نزدیکان وی امروز اعلام داشته که مهران مدیری بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون قصد آزمایش محبوبیت خود نزد مردم با شرکت در انتخابات شورای شهر تهران را دارد که اگر تائید صلاحیت بشود حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد!

مهران مدیری که شائبه ممنوع التصویری وی اخیرا ورد زبان مردم بود اکنون اعلام داشته که بار دیگر به جمع هواداران خود خواهد آمد. این بازیگر مشهور اعلام نموده که این اقدام صرفا جهت حمایت از دوستداران سینما خواهد بود.

آیا کسی همچون مهران مدیری که یک روز مسئولیت مهمی را نداشته و درک نکرده است می تواند حامی حقوق مردم در شورای شهر تهران باشد که با استفاده از محبوبیت نزد مردم قصد ورود به انتخابات را دارد؟ آیا او می تواند گزینه اصلح برای انتخاب مردم باشد ؟

می طلبد مردم عزیزمان توجه بیشتری به گزینه انتخابی خود کنند تا مناصب مهم بخصوص در این برهه از زمان بدست افراد اصلح و واجد شرایط بیافتد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه