مناسب ترین ورزش ها برای دختران جوان

تاريخ : 8 تیر

مناسب ترین ورزش ها برای دختران جوان

ورزش برای تمام کودکان ضروری است، اما ورزش کردن برای دختران، فواید ویژه‌ای داردبه اعتقاد مجله‌‌ی Kids Health، دخترانی که ورزش می‌کنند، در مدرسه بهترند و در مقایسه با بقیه‌ی دختران، بعدها در زندگی‌شان به احتمال کمتری سیگاری شده و به سرطان سینه مبتلا خواهند شد.

هر چه زودتر دخترتان را به ورزش کردن تشویق کنید، به افزایش اعتماد بنفسش کمک بیشتری خواهد شدداشتن اعتماد بنفس، در طول سالهای دشوار نوجوانی به وی کمک خواهد کرد تا خوشحال و قوی بماند.

شنا

اکثر کودکان، هیچ کاری را بیشتر از آب بازی و چلپ چلوپ کردن در استخر دوست ندارندپس اگر دختر شما در رابطه با ورزش‌های گروهی و پیوستن به یک تیم دو دل است، تشویق وی به شنا یک انتخاب ایده آل است.

همچنین شنا کردن برای کودکان مفرح هم هست، پس این موضوع می‌تواند به کودکتان بیاموزد که ورزش کردن می‌تواند لذت بخش باشد.

حتی زمانی که هوا سرد است، دختر شما می‌تواند ورزشش را در استخرهای سرپوشیده ادامه دهد.

مناسب ترین ورزش ها برای دختران جوان, پورتال خبری فرهنگی گهر

فوتبال

تقریبا تمام شهرها تیم فوتبالی دارند که فرصت پیوستن دختر شما به تیم‌های فوتبال را فراهم می‌کنداز آنجایی که معمولا اغلب مدارس دبیرستانی هم تیم‌های فوتبالی دارند، دختران نوجوان حداقل می‌توانند در دوران دبیرستانشان فوتبال بازی کنند.

والدینی که دستشان تنگ است هم خیالشان راحت خواهد بود، چرا که فوتبال به تجهیزات یا البسه‌ی ویژه‌ای احتیاج ندارد، بنابراین ورزش نسبتا ارزانی برای دختران نوجوان خواهد بود.

ژیمناستیک

هر دختر کوچکی که المپیک‌های تابستانه را تماشا کرده باشد، از اینکه روزی ژیمناستیک یاد بگیرد قطعا خوشش می‌آیداز آنجایی که هر ژیمناست، خودش به تنهایی بازی می‌کند اما در نهایت عضوی از یک تیم است، این ورزش کار تیمی و از سوی دیگر کارایی و هنر انفرادی را به یک دختر نوجوان خواهد آموخت.

همچنین این ورزش ظرافت و هماهنگی را نیز به دختران یاد خواهد داد، که می‌تواند با رشد آنها، به اعتماد بنفسشان بیفزاید.

دختران، از زمانی که تازه به راه می‌افتند، می‌توانند ژیمناستیک را شروع کنند، بنابراین هنگامی که رشد می‌کنند، هم از نظر جسمی خوش‌اندام خواهند بود و هم از ورزش کردن لذت می برند.

بیس بال یا سافت بال

مشاهده‌ی کارتون‌های شاهزاده‌ای یا مراسم‌های مجلل زیباترین زنان، شاید به دختران این حس را القا کند که موجودی حساس، شکننده و ضعیف هستندپس انجام بازی‌هایی مثل بیس‌بال یا سافت‌بال، به آنها خواهد آموخت که آنها هم می‌توانند قوی باشند.

پرتاب و دریافت توپ، قدری نیاز به حرکات مهاجمانه دارد، پس آنها بدون اینکه خطر ورزش‌های سنگینی مانند فوتبال آمریکایی را بپذیرند، یاد می گیرند که قوی و محکم باشند.

منبع: http://fitnessmagazine.ir/
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي